به گزارش سایت خبری پرسون، بانک سامان به عنوان یکی از شرکتهای برتر در حوزه رضایتمندی مشتریان توانست تندیس طلایی سه ستاره رضایتمندی مشتریان را در سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتریمدار از آن خود کند.
در این اجلاس از بانک سامان بهعنوان یکی از فعالین اقتصادی کشور که در زمینه های گوناگون رضایتمندی و مشتری مداری توانسته حد نصاب بالایی را کسب کند با تندیس طلایی 3 ستاره قدردانی شد. این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای سیستم مدیریت کیفیت، ارتقای شاخص های کارایی و اثربخشی، ایجاد درگاههای ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.