مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد:

کمک رسانی به شهروندان همدانی برای حل مشکل کمبود آب/ فعالیت ۱۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در مهران و ایلام

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام ۸ تانکر آب به همدان به منظور کمک رسانی به شهروندانی که با معضل کمبود آب رو به رو هستند، خبر داد.
تصویر کمک رسانی به شهروندان همدانی برای حل مشکل کمبود آب/ فعالیت ۱۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در مهران و ایلام

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مهدی عزیزی گفت: در تاریخ دو شهریور ماه بنا به دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران، ۴ دستگاه تانکر آب، دو دستگاه تانکر ۱۸ هزار لیتری و دو دستگاه تانکر ۱۲ هزار لیتری واتر جت به منظور کمک به حل مشکل کمبود آب شهر همدان به آن منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: ۴ راننده، ۴ اپراتور و یک ناظر راهوری نیز به همراه ماشین آلات به همدان اعزام شدند تا دستگاه ها در نزدیک ترین محل در محدوده شهر آب گیری و در مرحله بعد نسبت به توزیع اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این رابطه افزود: با توجه به مشکل کم آبی ایجاد شده در شهر همدان، با تصمیم مقامات محلی مسئولیت آبرسانی به بیمارستان‌های این شهر به شهرداری تهران و سازمان پسماند واگذار شده و ماشین‌آلات اعزامی طی روزهای گذشته خدمت‌رسانی به ۴ بیمارستان این شهر را برعهده داشته‌اند.

عزیزی در پایان گفت: عملیات آبرسانی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر همدان تا زمان برطرف شدن مشکل کم‌آبی این شهر و اعلام مسئولان این شهر ادامه خواهد داشت.

412931