انتشار سیزدهمین جلد «قصه‌های من و بچه‌هام»

سیزدهمین جلد از مجموعه کتاب کمیک استریپ «قصه‌های من و بچه‌هام» با عنوان «فروختن» نوشته شهرام شفیعی منتشر شد.

تصویر انتشار سیزدهمین جلد «قصه‌های من و بچه‌هام»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، سیزدهمین جلد این مجموعه کتاب که داستان‌های طنزآمیز خانواده‌ای چهارنفره است و پدر خانواده روایتگری قصه‌ها را برعهده دارد، با عنوان «فروختن» در۲۴صفحه و قطع خشتی روانه بازار نشر شد.

«قصه‌های من و بچه‌هام» در هر جلد دارای ۵ داستان کوتاهاست. داستان‌های سیزدهمین جلد این کتاب شامل «بازیگر»، «دکتر»، «مترو»، «عسل» و «فروختن» می‌شود. خواندن ماجراهای این مجموعه می‌تواند برای هر مخاطبی در هر سنی آشنا باشد، به طوری که شفیعی نویسنده این مجموعه، داستان‌های آن را خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های هفتاد سال بعد می‌داند.

به دلیل نوع داستان و همچنین کمیک استریپ بودن این کتاب، امکان تصویرخوانی و بلندخوانی برای کودکان ۳ تا ۷ سال و همچنین مطالعه و خواندنِ متن توسط کودکان هشت سال به بالا وجود دارد و همین نکته باعث می‌شود بچه‌ها همراه با والدین یا مربیان خود از خواندن این کتاب لذت ببرند.

در این مجموعه مخاطب با اتفاقات روزمره‌ای مواجه می‌شود که برای اغلب خانواده‌ها رخ می‌دهد و به این ترتیب به طور غیرمستقیم راه‌ مواجهه با مسائل گوناگون را بانگاهی طنزآمیز می‌آموزد. مواجهه اعضای این خانواده با مشکلات و چالش‌های روزمره باعث می‌شود مخاطب با خواندن، شنیدن و دیدن تصاویر این قصه‌ها دنیا را از دریچه‌ی دید این خانواده ببیند، با آن‌ها بخندند و مطالبی بیاموزد.

«طوطی»، «شکایت»، «تونل وحشت»، «هندوانه»، «عصرانه»، «خرمالو»، «چمدان»، «مورچه»، «سه اسب چوبی»، «تلفن»، «کارت دعوت»، «مومیایی» و «فروختن» عناوین جلدهای منتشر شده از این مجموعه کتاب است.

لازم به ذکر است امکان تهیه این‌کتاب و دیگر آثار دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق «کتاب‌های زرافه» به صورت الکترونیکی از پلتفرم‌های کتابخوان و به صورت فیزیکی از طریق دیجی‌کالایا تماس با پخش مدادآبی به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ وجود دارد.

411250