دیدار مدیرعامل کانون پرورش فکری با فرزندان شهید مدافع حرم

حامد علامتی مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین روزهای کاری خود به دیدار فرزندان شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا رفت.

تصویر دیدار مدیرعامل کانون پرورش فکری با فرزندان شهید مدافع حرم

به گزارش سایت خبری پرسون، حامد علامتی مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم در منزل شهید هاشم دهقانی‌نیا حضور پیدا کرد و ضمن گفت‌وگو با خانواده و فرزندان شهید، گفت: صحت و سلامتی فرزندان عزیز کشورمان به ویژه شفای عاجل این دو عزیز را از خداوند متعال مسألت دارم.

وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه حزن و اندوه محرم و آرزوی صبر و آرامش برای همسر شهید مدافع حرم، افزود: مفتخرم نخستین ملاقات و حضور رسمی من در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خانواده محترم شهدا، به‌ویژه فرزندان عزیز شهید مدافع حرم پیوند خورده است.

مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، در این دیدار با بیان اینکه امروز اقتدار، امنیت و آرامش خود را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: خانواده شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند و فرزندان عزیز شهدا، نگین درخشان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

مدیرعامل کانون حضور خانواده معظم ایثارگران به‌ویژه عضویت فرزندان شهدا را فرصتی ارزشمند برای کانون توصیف کرده و خطاب به آن‌ها گفت: مجتمع‌ها و مراکز کانون چشم‌انتظار شماست؛ کانون را متعلق به خودتان بدانید و این افتخار را به ما بدهید که اعضای فعال کانون باشید.

همچنین شهید هاشم دهقانی‌نیا بعد از پیاده‌روی اربعین و وداع با پسران دوقلوی شش‌ماهه‌اش، اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ در راه دفاع از حرم اهل‌بیت و درگیری با عوامل تکفیری به شهادت رسید.

منبع: مهر

410175