پیروزی شطرنج بازان ایران در المپیاد جهانی

تیم ملی شطرنج مردان و زنان ایران در المپیاد جهانی شطرنج، موفق به کسب پیروزی شدند.
تصویر پیروزی شطرنج بازان ایران در المپیاد جهانی

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی شطرنج آقایان ایران در بخش آزاد و در دور هفتم از مسابقات المپیاد جهانی شطرنج، به مصاف تیم ملی استرالیا رفت با نتیجه ۳/۵ بر ۰/۵ پیروز شد.

روی میز ۱ سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو، در میز ۳ استاد بزرگ پویا ایدنی و روی میز ۴ استاد بین المللی سیدخلیل موسوی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در میز ۲ استاد بزرگ سید محمد امین طباطبایی در مقابل همتای استرالیایی خود به تساوی رسید تا بدین ترتیب تیم ملی شطرنج آقایان ایران با نتیجه ۳/۵ بر ۰/۵ به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یابد.

همچنین تیم ملی شطرنج بانوان ایران در دور هفتم مسابقات المپیاد جهانی شطرنج برابر تیم ملی شیلی با نتیجه ۲/۵ بر ۱/۵ به یک پیروزی دست یافت.

در این دور استاد بین المللی بانوان مبینا علی نسب بر روی میز ۱ برابر همتای شیلیایی خود به تساوی رضایت داد و روی میز ۳ استاد فیده بانوان آناهیتا زاهدی فر و در میز ۴ استاد فیده بانوان میترا اصغرزاده برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و سحر معصومی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا بدین ترتیب تیم ملی شطرنج بانوان ایران با نتیجه ۲/۵ بر ۱/۵ به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یابد.

منبع: ورزش سه

409148