اولین چالش سرمربی پرسپولیس در ابتدای لیگ

پرسپولیس در اولین بازی خود در فصل جدید بعضی از بازیکنان اش را در اختیار ندارد.
تصویر اولین چالش سرمربی پرسپولیس در ابتدای لیگ

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم پرسپولیس در چارچوب هفته اول دوره بیست و دوم لیگ برتر، در شرایطی روز ۲۲ مرداد در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نخواهد داشت.

وحید امیری طبق پیش بینی‌های قبلی بی شک در هفته اول غایب بزرگ سرخ‌ها خواهد بود و به جز او، حامد پاکدل نیز قادر به همراهی سرخ‌ها نیست. آن هم در روزهایی که به نظر می‌رسد جذب مهاجم خارجی قطعی شده و طی چند روز آینده بازیکن مورد نظر یحیی گل محمدی وارد تهران خواهد شد و احتمالا جای او را در این بازی خواهد گرفت.

وحدت هنانوف دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس است که غیبتش در بازی با ذوب آهن قطعی اعلام شده است. هنانوف که حضورش در پرسپولیس خلاف تمیروف قطعی به نظر می‌رسد، در تمرینات پیش فصل در پست هافبک دفاعی و دفاع میانی آزمایش شد و به نظر می‌رسد برای فصل آینده قرار است در پست هافبک دفاعی راهی میدان شود. حالا باید دید او در هفته دوم برای سرخ‌ها به میدان می‌رود یا نه.

به جز امیری، پاکدل و هنانوف که مصدوم هستند، امید عالیشاه نیز به علت محرومیت در بازی حساس پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر غایب خواهد بود تا گل محمدی به این جای کار، با آگاهی از ۴ غایب، تیمش را برای این بازی ارنج کند.

هرچند شنیده می‌شود بازگشت پاکدل به تمرینات در آستانه بازی با ذوب آهن و در فاصله ۴۸ ساعت تا این بازی محتمل است اما با شناختی که از گل محمدی می‌رود بعید است با توجه به دوری او از تمرینات، در بازی با ذوب آهن حضور داشته باشد.

منبع: خبرآنلاین

408968