رنگ لاک و طراحی ناخن مورد علاقه متولدین ماههای مختلف

برخی از رنگ ها و طرح های ناخن نمایانگر ماه تولد افراد است زیرا این رنگ ها نشان دهنده خصوصیات شاخص متولدین هر ماه است که استفاده از آن ها بسیار جالب خواهد بود.
تصویر رنگ لاک و طراحی ناخن مورد علاقه متولدین ماههای مختلف

به گزارش سایت خبری پرسون، وقتی که صحبت از سبک و استایلِ شخصی می شود، همه سلایق متفاوتی دارند. احتمالاً خیلی از شما هم به دنبال این هستید که به سراغ اقداماتی مانند مانیکور یا طراحی ناخن بروید و ناخن های خود را زیبا کنید؛ اما باز هم مانند هر مورد دیگری در زیبایی سلیقه متفاوتی دارید. در این قسمت قصد داریم که این موضوع را از لحاظ طالع بینی بررسی کرده و بگوییم که بهترین لاک یا دیزاین ناخن مورد علاقه متولدین ماه های مختلف کدام است.

فروردین: لاک قرمز

از آن جایی که فروردین ماهی ها مدیر هستند و از نشان دادن خودشان نمی ترسند و به دنبال مد می روند و همیشه دوست دارند که به چشم بیایند، در نتیجه برای لاک و دیزاین ناخن هم اینگونه هستند. رنگ قرمز رنگ مورد علاقه آنهاست و به نوعی حس قدرت را در آن ها زنده می کند.

یکی دیگر از رنگ های مورد علاقه شان رنگ آبی شاین دار است که به خاطر روحیه ماجراجویی آن ها، یک رنگ عالی محسوب می شود.

اردیبهشت: فرنچ کلاسیک

حتما می دانید که اردیبهشتی ها افراد وفادار و قابل اعتمادی هستند. آن ها دوست دارند که ظاهر زیبایی داشته باشند و به دنبال یک استایلِ کلاسیک می گردند؛ به خاطر همین فرنچ کلاسیک مورد علاقه آنهاست که البته کمی براق هم باشد.

رنگ صورتی ملایم هم یکی از رنگ های مورد علاقه اردیبهشتی هاست که برای ناخن آن را ترجیح می دهند.

خرداد: هر انگشت یک رنگ (رنگین کمانی)

خرداد ماهی ها از آنجایی که روحیه خاصی دارند و مدام نظرشان تغییر می کند و با چیزهای مختلف خودشان را وفق می دهند و تنوع طلب هستند؛ باید از رنگ های رنگین کمانی استفاده کنند. در غیر این صورت خیلی راحت از رنگ لاک خود خسته می شوند. در واقع بهتر است که هر انگشت خود را به یک رنگ در بیاورند.

آبی ملایم هم یکی دیگر از رنگ هایی است که برای خرداد ماهی ها مناسب محسوب می شود و حس آرامش را در آن ها زنده می کند‌.

تیر: صدفی یا شیری

افراد متولد ماه تیر روحیه حساسی دارند و خیلی احساساتی رفتار می کنند. همه چیز را هم بر اساس احساساتشان می سنجند و دوست دارند شرایط به گونه‌ای باشد که احساس راحتی کنند. رنگ صدفی یا شیری رنگ مورد علاقه آنها برای روی ناخن است که حس آرامش را در آنها به وجود می آورد.

گیلاسی تند و براق هم رنگ مورد علاقه آنهاست که به روحیه احساساتی شان حس خوبی می دهد.

مرداد: آمبره

مرداد ماهی ها افرادی هستند که دوست دارند همیشه اعتماد بنفس خود را به دیگران نشان دهند و از طرفی استایل منحصربه‌فرد خودشان را داشته باشند. رنگ های آمبره جزء رنگ هایی است که روی ناخن حالت تیره و روشن ایجاد می کند و جزء رنگ های مورد علاقه آنها است.

همچنین از نارنجی جیغ هم به عنوان رنگ ناخن لذت می برند و حس جذابیت را در آن ها زنده می کند.

شهریور: صورتی

شهریور ماهی ها عاشق رنگ صورتی هستند‌. رنگ صورتی به آنها حس خوبی می دهد و احتمالاً این جزء رنگ هایی است که بیش از همه روی ناخن می پسندند. البته رنگ های نود کلاسیک هم مورد علاقه آن ها برای ناخن است. طراحی با رنگ قرمز مخملی روی ناخن حالِ ان ها را خوب می کند و جزء رنگ های کلاسیک و ایده آل برای شهریور ماهی ها محسوب می شود.

مهر: فرنچ با طراحی متفاوت

مهر ماهی ها علاقه زیادی به ایجاد حس تعادل دارند. از طرفی حس رومانتیک در آنها باعث می شود تا به سراغ رنگ های کلاسیک بروند. آنها با توجه به شخصیتی که دارند، بیشتر از طراحی فرنچ روی ناخن لذت می برند و به دنبال رنگ های جیغ نیستند. همچنین ناخنی که فقط براقیت داشته باشد هم از نظر آنها جذاب است و به طور کلی می‌ توان گفت آنها به سراغ رنگ های خیلی طبیعی می روند.

آبان: مشکی

آبان ماهی ها عاشق رنگ های بولد هستند. مشکی و رنگ های تیره؛ رنگی است که حال آنها را خوب می کند و یک نوع هیجان را به آنها هدیه می دهد. به خاطر همین رنگ مشکی می‌ تواند مورد علاقه آنها برای روی ناخن باشد. رنگ لاجوردی هم یکی از رنگ هایی است که با روحیه آبان ماهی ها سازگار است.

آذر: رنگ های در هم آمیخته

آذر ماهی ها افرادی هستند که دوست دارند به کشف و شهود بپردازند. آن ها روحیه ماجراجویانه ای دارند. در مورد طراحی ناخن دوست دارند از طراحی‌ هایی استفاده کنند که چند رنگِ در هم آمیخته به صورت نامنظم روی ناخن شان باشد که حس ماجراجویی را در آن ها زنده می کند و انرژیشان را افزایش می دهد.

دی: سبز متمایل به خاکستری

دی ماهی ها دوست دارند در هر کاری مهارت داشته باشند و خیلی به دنبال گرفتن تخصص هستند و افرادی می باشد که سادگی را بیشتر می‌ پسندند. رنگ های ملایم مانند سبز خاکی یا متمایل به خاکستری مورد علاقه آنها برای روی ناخن است.

بنفش متمایل به ارغوانی هم رنگی است که دی ماهی ها آن را می پسندند و از آن لذت می برند و حس تر و تازگی و زیبایی را در آن ها به وجود می آورد.

بهمن: طراحی پوست حیوانات

زمانی که صحبت از طراحی ناخن برای بهمن ماهی ها می شود، باید گفت آن ها به دنبال طرح هایی هستند که نمادی از پوست و بدن حیوانات باشد و حس طبیعت را در آن ها زنده کند.

رنگ ارغوانی هم جزء رنگ های مورد علاقه افراد ماهِ بهمن است و تقریبا می توان گفت ایده آل آن ها محسوب می شود.

اسفند: طراحی با گل

اسفند ماهی ها عاشق طراحی های گل روی ناخن شان هستند و همیشه از این ایده استقبال می کنند و یک نوع حس تر و تازگی، هیجان و احساسات مثبت را در آن ها به وجود می آورد.

مرجانی هم رنگ مورد علاقه افراد ماه اسفند محسوب می شود و به نوعی حس آزادی به آن ها می دهد.

407446