محدودیت‌های کرونایی در رادیو

برنامه به زندگی سلام کن در قالب مجله صبحگاهی هر روز از رادیو سلامت پخش می‌شود.
تصویر محدودیت‌های کرونایی در رادیو

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه با رویکرد آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی و امیدبخشی در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت طراحی شده است. هر روز کارشناس مجریان به بررسی رویدادها می‌پردازند. این برنامه رادیویی از روز دوشنبه تا پنجشنبه سوم تا ششم مرداد به ترتیب موضوعات بازگشت محدودیت‌های کرونایی، سخن چینی، اهمیت پشتکار برای برنامه‌های ورزشی جدی و راهکارهای مراقبتی از پوست در مقابل آفتا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در این برنامه دکتر علی پاشا میثمی متخصص پزشکی اجتماعی، دکتر ابراهیمی مقدم، دکتر صنعتکاران روانشناس ورزشی و دکتر احسانی متخصص پوست حضور دارند و درباره مباحث مختلف در این برنامه صحبت خواهند کرد.

برنامه صبحگاهی «به زندگی سلام کن» شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۸ پخش می‌شود. آیتم‌های مختلفی برای برنامه طراحی شده است. در بخش ورزشی یک متخصص ورزشی حضور دارد و متناسب با مشکلات جسمی ورزش‌های درمانی ارائه می‌کند. در بخشی دیگر روانشناس تکنیک‌هایی یاد می‌دهد و می‌گوید چطور یک روز خوب داشته باشیم. اخبار حوزه سلامت، از سلامت چه خبر، = و… دیگر بخش‌های این برنامه را شکل می‌دهد.

407188