8 نوع کسب و کار که بیشتر به سئو نیاز دارند!

تقریباً هر کسب و کاری می تواند از بهینه سازی موتور جستجو بهره ببرد. اگر محصول یا خدماتی برای ارائه دارید، کسی وجود دارد که فعالانه آن را جستجو می کند. کسب‌وکارها باید مطمئن شوند که مشتریانشان در صورت نیاز می‌توانند آنها را پیدا کنند و سئو این امکان را فراهم می‌کند. با وجود یک استراتژی موثر سئو، مشتریان بالقوه می توانند عبارات مرتبط را در موتورهای جستجو جستجو کنند که آنها را به سمت کسب و کار شما بکشاند.
تصویر 8 نوع کسب و کار که بیشتر به سئو نیاز دارند!

به گزارش سایت خبری پرسون، تقریباً هر کسب و کاری می تواند از بهینه سازی موتور جستجو بهره ببرد. اگر محصول یا خدماتی برای ارائه دارید، کسی وجود دارد که فعالانه آن را جستجو می کند. کسب‌وکارها باید مطمئن شوند که مشتریانشان در صورت نیاز می‌توانند آنها را پیدا کنند و سئو این امکان را فراهم می‌کند. با وجود یک استراتژی موثر سئو، مشتریان بالقوه می توانند عبارات مرتبط را در موتورهای جستجو جستجو کنند که آنها را به سمت کسب و کار شما بکشاند.

چه کسب و کارهایی به سئو بیشتر نیاز دارند؟

در حالی که سئو تقریباً برای هر صنعتی می تواند مؤثر باشد، اما صنایع خاصی می توانند از سئو بیشتر از سایرین بهره ببرند و به طور بالقوه آن را به جدایی ناپذیرترین و پردرآمدترین بخش کمپین های بازاریابی آنها تبدیل می کنند.

در اینجا چند کسب و کار که با استفاده از راه حل های موثر SEO در استراتژی های بازاریابی خود، بالاترین بازگشت سرمایه را خواهند داشت، نام میبریم.

1- خدمات حرفه ای

وب سایت شما درب ورودی جدید شماست. مطالعات نشان داده است که تا 80 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید یا سرمایه گذاری به تحقیق آنلاین می پردازند. مشتریان می‌خواهند به وب‌سایت شما نگاه کنند تا ببینند چه خدماتی ارائه می‌دهید و نظرات را برای تعیین کیفیت کار شما مطالعه کنند. اگر وب‌سایت شما در نتایج Google نشان داده نمی‌شود، ممکن است غیرقابل کشف و غیرقابل دسترسی باقی بمانید.

شرکت‌هایی که خدمات حرفه‌ای ارائه می‌کنند از جمله حسابداران، مشاوران فناوری اطلاعات، برنامه‌ریزان مالی و بسیاری دیگر، می‌خواهند مشتریان بالقوه را بر اساس موقعیت مکانی خود هدف قرار دهند. افرادی که می‌خواهند یک کسب ‌وکار جدید یا موجود را با خدمات حرفه‌ای بهبود بخشند، به دنبال شرکت‌هایی در نزدیکی منطقه خود می‌گردند و شیوه‌های سئو محلی می‌توانند به شرکت‌ها کمک کنند تا به طور مؤثرتری به مخاطبان هدف خود دست یابند.

2- خدمات پزشکی

دندانپزشکان، پزشکان و سایر افراد در صنعت پزشکی نیز خدمات محلی ارائه می دهند که مردم در مناطق خود به دنبال آن خواهند بود. اگر تازه وارد شهر شده اید، یا پزشک خانواده شما اخیراً از کار خارج شده است، احتمالاً برای شروع جستجوی خود به Google مراجعه کنید. سئوی محلی می تواند اطمینان حاصل کند که مردم شما را نسبت به سایر رقبا تشخیص می دهند.

3- کسب و کار آنلاین

کسب و کارهای آنلاین چاره ای جز استفاده از سئو برای جذب مشتری از طریق موتورهای جستجو ندارند. اگر می خواهید مردم محصول شما را پیدا کنند، باید حضور آنلاین خود را تا حد امکان گسترش دهید. سئو برای موفقیت یک کسب و کار آنلاین بسیار مهم است. این شرکت ها می توانند از طریق یک کمپین سئو کامل که آنها را در معرض مشتریان بالقوه بلندمدت قرار می دهد، مشتریان بیشتری به دست بیاورند.

4- آژانس های املاک و مستغلات

املاک و مستغلات بخشی است که از سئو سود زیادی برده است. با وجود تعداد زیادی از مردم که به صورت آنلاین برای خانه جدید، آپارتمان اجاره ای و فضای تجاری جستجو می کنند، سئوی کمک بزرگی به این کسب و کارهاست. با کمک کلمات کلیدی محلی برای یک شهر، کدپستی یا شهر خاص، کسب‌ وکار آنها می‌تواند بالقوه‌ها و مشتریان هدفمند بیشتری را به دست آورد. علاوه بر این، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای مراجعه حضوری به یک کارگزار، ملک را به صورت آنلاین جستجو کنند.

5- رستوران

هر شهری ممکن است صدها رستوران داشته باشد، به خصوص زمانی که مردم در یک منطقه بزرگ جستجو می کنند. این یعنی رقابت زیاد است. با استفاده از محتوای با کیفیت، محتوای تولید شده توسط کاربر و استراتژی های بهینه سازی موبایل، بسیاری از رستوران ها می توانند نتایج قابل توجهی را مشاهده کنند. کلمات کلیدی محلی یکی دیگر از مؤلفه‌های بزرگ موفقیت در این صنعت هستند.

6- تعمیر و بازسازی منزل

صنعت بازسازی و تعمیر خانه مملو از مشاغلی است که تلاش می کنند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو به صورت محلی کسب کنند. آنها به خدمات سئو حرفه ای نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا به بالای نتایج جستجو برسند. برای مشاغلی که خدمات تعمیر و نوسازی خانه ارائه می کنند، باید مخاطبان محلی را هدف قرار دهند.

افرادی که از این صنعت کمک می خواهند باید به دنبال کسب و کارهایی باشند که نزدیک به محل زندگی خود هستند، به همین دلیل است که سئوی این وب سایت ها باید مخاطبان محلی را هدف قرار دهد. هدف قرار دادن مشتریان جهانی برای چنین مشاغلی فایده ای ندارد و خدمات سئوی کسب و کار می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از بهینه سازی موتور جستجوی محلی به نتایج عالی برسید.

7- شرکت های خودروسازی

صنعت خودرو رقابتی است و این یکی از دلایل اصلی است که شرکت های خودروسازی می توانند از سئو سود ببرند. برای پیشرفت در یک محیط رقابتی، راه اندازی یک وب سایت برای شرکت های خودروسازی کافی نیست. سئوی موثر به شرکت‌های خودروسازی کمک می‌کند تا وب‌سایت‌های خود را بهینه کنند تا بتوانند توسط خزنده‌های موتورهای جستجو پیدا شوند و در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بهتری کسب کنند.

8- مشاغل رقابتی

اگر صاحب برندی هستید که در بازار رقابتی قرار دارد، احتمالاً کسب و کار شما بیش از سایرین به خدمات سئو نیاز دارد. اگر رقبای نزدیک دارید، انجام سئوی خوب می تواند تفاوت بین موفقیت یا ضرر شرکت شما باشد. اگر برندهای دیگر محصولات یا خدمات مشابه با شماارائه می دهند، بهتر است با یک شرکت سئو معتبر برای حضور در نتایج برتر گوگل صحبت کنید.

کلام آخر:

به طور کلی، بدون توجه به صنعت، تقاضا برای سئو همچنان در حال افزایش است. اگر به یکی از این مشاغل تعلق دارید و SEO در حال حاضر بخشی از مجموعه بازاریابی شما نیست، باید به طور جدی در استراتژی خود تجدید نظر کنید.

گوگل نتایج خود را تصادفی رتبه بندی نمی کند. هر وب سایت برای قرارگیری در صفحه اول گوگل یک سری از استانداردها را باید رعایت کند. این استانداردها در قالب مجموعه فعالیت هایی به نام سئو انجام می شود. در واقع سئو مجموعه اقداماتی است که نتیجه آن کسب ترافیک ارگانیک و هدفمند از طریق موتور جست و جوی گوگل است. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان شکوفا شود و فروش آن افزایش یابد، باید با یک شرکت خدمات سئو حرفه ای مانند https://ranke1.com تماس بگیرید تا ببینید چه گزینه‌هایی وجود دارد.

407176