ارتقای سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده به سرویس‌های نسل دوم

بانک آینده با توجه به عملکرد مطلوب خود در ارائه خدمات سفته و برات الکترونیکی، از سوی خزانه‌داری کل کشور و وزارت اقتصاد و دارایی به نسل دوم سامانه‌های صدور سفته و برات الکترونیکی ارتقاء یافت.
تصویر ارتقای سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده به سرویس‌های نسل دوم

به گزارش سایت خبری پرسون، بانک آینده به‌عنوان نخستین بانک ارائه‌دهنده این خدمت و بانکی پیش‌رو، هم‌گام با ارائه و توسعه محصولات و خدمات الکترونیکی خود، با صدور «سفته و برات الکترونیکی»، دسترسی مردم و کسب‌وکارها به اوراق تجاری را تسهیل کرده و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب از خدمات مذکور، بهره‌مند شوند.

با الکترونیکی شدن سفته، تمام فرآیند صدور آن به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می‌شود و به‌عنوان یک سند، قابل‌استناد خواهد بود. از سفته الکترونیکی می‌توان در کسب‌وکارها برای پرداخت هر معامله‌ای که سفته کاغذی آن را پوشش می‌دهد، بهره‌برداری کرد.

با استفاده از این روش، ضمن صرفه‌جویی در زمان مشتریان و عدم‌اتلاف کاغذ در راستای تقویت بانکداری سبز، از جعل و سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شده و بستری بسیار ایمن و سریع برای انجام عملیات بانکی فراهم خواهد شد. شایان ذکر است؛ سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده با راهبری خزانه‌داری کل کشور و همکاری وزارت اقتصاد و دارایی، آماده ارائه خدمت به مشتریان است.

منبع: بانک آینده

574099