جهش قیمت ها در بازار خودرو

همزمان با خروج ۴ خودرو از چرخه تولید روند قیمت‌ها در بازار خودرو صعودی شد.
تصویر جهش قیمت ها در بازار خودرو

به گزارش سایت خبری پرسون، انتشار خبر خروج خودروهای تیبا، ساینا ،سمند و ۴۰۵ از چرخه تولید در روزهای گذشته موجب جهش قیمت‌ها در بازار خودرو شد؛ پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای پژو نیز در ۲۴ ساعت گذشته جهش قیمت‌ها رخ داده است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۹۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این بازه زمانی ۳ میلیون تومان گران شده است و ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز از ۵۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۱۵ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ نیز از یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت شاهد جهش قیمت‌ها بودند به طوری که سمند LX ساده مدل ۱۴۰۰ از ۲۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۰۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۷ میلیون تومان رسیده است و سمند EF۷ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۱۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۸ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای دنا موجود در بازار دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۰۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۷ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای رانا نیز رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ از ۲۹۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای کوییک نیز در ۲۴ ساعت گذشته به طور متوسط افزایش قیمت یک میلیون تومانی اتفاق افتاده است به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۱۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

پژو ۳۵ میلیون تومان گران شد/ جهش قیمت‌ها در بازار خودرو

406500