بهترین سایت خرید کتاب به انتخاب مردم

پس از بررسی‌های مختلف و با بررسی نقد و نظرات کاربران به چندین سرویس و سایت خرید کتاب به صورت اینترنتی رسیدیم که به معرفی و شرح اطلاعات آن‌ها خواهیم پرداخت.

تصویر بهترین سایت خرید کتاب به انتخاب مردم

به گزارش سایت خبری پرسون، خرید آنلاین و اینترنتی کتب خیلی راحت‌تر و سریع‌تر از خرید کتاب در فروشگاه‌ها و کتاب فروشی‌های سطح شهر می‌باشد، اما یکی از مشکلاتی که کاربران خرید اینترنتی کتاب با آن مواجه می‌باشند پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی کتاب قابل اعتماد و قوی می‌باشد.

پس از بررسی‌های مختلف و با بررسی نقد و نظرات کاربران به چندین سرویس و سایت خرید کتاب به صورت اینترنتی رسیدیم که به معرفی و شرح اطلاعات آن‌ها خواهیم پرداخت.

لیست سایت‌های برگزیده به انتخاب مردم:

فیدیبو – فروش کتاب الکترونیک
ویرا کتاب – فروش کتاب کاغذی

فیدیبو

فیدیبو دارای اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های مختلف می‌باشد و همین خود باعث شده تا کاربران دسترسی آسانی به سرویس و کتاب‌های این مجموعه داشته باشند، در فیدیبو شما امکان استفاده از کتاب‌های الکترونیکی و صوتی را تنها در داخل اپلیکیشن‌های مربوط به فیدیبو خواهید داشت و امکان ذخیره یا ... در محل دیگری برای شما امکان پذیر نخواهد بود.

نقات قوت فیدیبو:

* دسترسی با انواع گوشی و کامپیوتر

با توجه به وجود اپلیکیشن‌های متعدد امکان دسترسی به محتوای فیدیبو با هر دستگاهی امکان پذیر می‌باشد.

* کتاب‌های صوتی و الکترونیکی

کتاب‌های فیدیبو در نسخه‌های مختلف همچون صوتی و دیجیتال ارائه می‌شود.

* کتاب‌های اشتراکی

برخی کتاب‌های فیدیبو قابل مشاهده و استفاده با خرید اشتراک هستند، شما با خرید اشتراک فیدیپلاس امکان استفاده از لیست کتاب‌های قابل مشاهده با این اشتراک تا پایان اتمام دوره اشتراک خود خواهید بود.

نقات منفی فیدیبو:

عدم ارائه کتاب‌های کاغذی
عدم دسترسی به کتاب‌ها خارج از اپلیکیشن
عدم ارائه کتاب‌های مهم در دسته بندی‌های تخصصی دانشگاهی و...

ویرا کتاب

ویرا کتاب سرویس سفارش کتاب کاغذی می‌باشد که در موضوعات مختلفی مثل کتاب‌های روانشناسی، کتاب‌های دانشگاهی، کتاب‌های عمومی، کتاب‌های درسی و کمک درسی و دیگر موضوعات به فعالیت میپردازد.

در ویرا کتاب شما با هر گوشی و سیستمی می‌توانید با مراجعه به سایت و یا از طریق تماس تلفنی و واتس اپ سفارش خود را ثبت کنید.

یکی از موارد فوبپق العاده در سفارش کتاب از ویرا کتاب ارائه تخفیف‌های جذاب و همیشگی روی کتاب‌های می‌باشد که باعث کم شدن هزینه خرید کتاب و امکان برخورداری از خرید کتاب با تخفیف خواهد شد.

نقات قوت ویرا کتاب:

* ارائه تخفیف‌های همیشگی در خرید کتاب

در ویرا کتاب علاوه بر تخفیف‌های مناسبتی معمولا به صورت روزانه روی کتاب‌ها تخفیف‌های جداگانه‌ای نیز قرار داده می‌شود.

*تهیه کتاب‌های ناموجود در بازار

ممکن است کتابی را لازم داشته باشید که در بازار پیدا نمی‌کنید، می‌توانید با مدیران سایت ویرا کتاب تماس بگیرید تا کتاب مدنظر را برایتان تهیه کنند، همچنین در صورت ناموجود بودن کتاب خاصی در سایت می‌توانید کتاب را مثل کتاب‌های ناموجود در بازار به صورت تلفنی سفارش دهید.

* ثبت سفارش تلفنی، آنلاین، واتس اپ

برای راحتی کاربران فروشگاه viraketab.com علاوه بر قابلیت ثبت سفارش در سایت، امکان سفارش کتاب به صورت تلفنی و یا در واتس اپ را نیز دارد به همین منظور می‌توانید به قسمت تماس با مای سایت viraketab.com مراجعه کنید.

*ارائه کتاب‌های کاغذی و فیزیکی

تمامی کتاب‌هایی که از ویرا کتاب سفارش می‌دهید نسخه کاغذی و واقعی می‌باشد.

* دسته بندی کامل و ارائه انواع کتاب

هر نوع کتاب با هر دسته بندی را می‌توانید از ویرا کتاب سفارش دهید، تمامی کتاب‌هایی که در نظر دارید را ویرا کتاب برای شما ارسال می‌کند.

نقات منفی ویرا کتاب:

عدم ارائه کتاب‌های صوتی یا دیجیتالی

از بررسی‌های بالا نتیجه میگیریم که فیدیبو برای خرید کتاب‌های دیجیتال و ویرا کتاب برای خرید کتاب‌های کاغذی و نسخه واقعی کتاب مناسب می‌باشد.

اطلاعات هرکدام از این فروشگا‌ها

فیدیبو (فروش کتاب دیجیتال و صوتی): آدرس سایت: fidibo.com
ویرا کتاب (فروش انواع کتاب کاغذی): آدرس سایت: viraketab.com

منبع: آفتاب‌‌نیوز

406395