رضا رویگری: قول می‌دهم تا یک ماه دیگر بتوانم بدوم!

گفت‌وگو با رضا رویگری درباره شرایط فعلی اش را در ادامه ببینید.
تصویر رضا رویگری: قول می‌دهم تا یک ماه دیگر بتوانم بدوم!

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به مراحل درمانی آب‌درمانی‌اش گفت: به دوستانم قول دادم که تا یک ماه دیگر بتوانم بدوم. امیدوارم حالم خوب بشود و جلوی دوربین سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی آقای میرباقری بروم.

رضا رویگری، بازیگر سریال‌های مختارنامه، سال های مشروطه، مدینه و دارا و ندار هم اکنون در خانه‌ای در محله جنت‌آباد تهران زندگی می‌کند. این خانه را گروهی نیکوکار برای او مهیا کرده‌اند که رویگری در این مصاحبه تحت عنوان حاج خانم و آقای اصغری از آنها یاد می‌کند.

بازیگر فیلم‌های مسافر ری، بوتیک، اجاره نشین‌ها چندی پیش با انتشار ویدئویی مبنی بر اقامتش در آسایشگاه کهریزک خبرساز شد. پس از آن خیلی‌ها پیش قدم شدند تا او را از آن وضعیت نجات دهند.

رویگری در آستانه ۷۶ سالگی در این خانه مشغول استراحت است و گهگاه جلوی دوربین فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها هم می‌رود. وضعیت جسمانی‌اش اجازه نمی‌دهد که همچون گذشته پرکار باشد. در حاشیه عیادتی که از رضا رویگری در منزل جدیدش داشتیم با او درباره وضعیت روحی و جسمی فعلی‌اش و گذشته و آینده هم گپ زدیم. رویگری امیدوار است که حالش بهبود یابد و دوباره در عرصه بازیگری بدرخشد. مشروح گفت‌وگوی خبرنگار ما با این بازیگر پیشکسوت در ادامه آمده است.

منبع: ایرنا

405341