آرزوی «رضا رویگری» در روز تولدش

رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در روز تولدش از مسوولان خواست تا هوای هنرمندان را داشته باشند.
تصویر آرزوی «رضا رویگری» در روز تولدش

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: از مسوولان می‌خواهم هوای هنرمندان را داشته باشند. برای یک هنرمند خرج شده که به اینجا رسیده‌، آنها بیخودی به این نقطه نرسیده‌اند که مردم انقدر دوستشان دارند. نگذارید هنرمندان مظلوم از دست بروند.

رضا رویگری، هنرمند پیشکسوت کشورمان که مدت هاست به دلیل بیماری، بیشتر در منزل استراحت می کند و کار نمی کند، در روز تولدش تنها آرزوی سلامتی دارد.

به بهانه سالروز تولد این هنرمند، در تماسی تلفنی جویای احوالش شدیم و از او پرسیدیم که در این روز چه آرزویی دارد؟

رویگری پاسخ داد: شکر خدا حالم خوب است. ممنون از اینکه به یادم بودید، تنها آرزویم سلامتی است و اینکه این اواخر عمرم دستم مقابل کسی دراز نشود. همین طور برای مردم کشورم آرزوی سلامتی و خوشی دارم، امیدوارم هیچ وقت درمانده نباشند. من مردم کشورم را خیلی دوست دارم، برایشان آرامش همراه با وضع اقتصادی خوب را آرزو می کنم.

این بازیگر قدیمی سپس در پاسخ به این پرسش که آیا پیامی دارید که به گوش مسئولان برسد؟ گفت: از مسئولان می‌خواهم به هنرمندان بیشتر توجه کنند. بسیاری از هنرمندان مظلوم واقع شده اند. خیلی ها مثل من بیمار شده و در خانه مانده اند و وضع اقتصادی خیلی خوبی هم ندارند. از مسوولان می خواهم هوای هنرمندان را داشته باشند. برای یک هنرمند خرج شده که به اینجا رسیده‌، آنها بی خودی به این نقطه نرسیده‌اند که مردم انقدر دوستشان دارند. نگذارید هنرمندان مظلوم از دست بروند. متاسفانه بسیاری از هنرمندان ما در سکوت می میرند.

بازیگر سریال های «مختارنامه»، «معصومیت از دست رفته» و «سلمان فارسی» درباره اینکه آیا حال این روزهایش نسبت به قبل بهتر است؟ اظهار کرد: شکر خدا نسبت به قبل بهترم. یک فیزیوتراپ خیلی خوب داشتم که داشت کم کم حالم را بهتر می کرد اما متاسفانه قهر کرد و دیگر نیامد. همه وقتی برای درمان می‌آیند، اول می‌گویند به خاطر عشق و علاقه به شما می آییم و جنبه مالی اش مهم نیست اما بعد می بینم مبالغ بالایی می خواهند که من توان پرداخت آن را ندارم. امیدوارم حالم از الان بهتر شود.

این بازیگر همچنین درباره حضور در سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم که برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته شده است، توضیح داد: اخیرا مقابل دوربین آقای مقدم رفتم و نقش کوچکی را بازی کردم اما خیلی کوتاه بود. راستش بعد از مختار دیگر هیچ کاری به من مزه نمی دهد. قبول دارم که شرایط جسمانی ام مثل قبل نیست اما دوست ندارم خیلی نقش های کوتاهی داشته باشم. یکی دو پیشنهاد دیگر برای بازی داشتم اما آنها را دوست ندارم و در شأن من نیست چون بسیار کوتاه است.

رویگری در پایان در واکنش به این جمله خبرنگار ما که گفت «ان شاءالله ۱۲۰ ساله شوید»، با مهربانی گفت: نه دخترم ۱۲۰ سال را نمی خواهم، خدا را شکر اما اگر قرار باشد یک سال دیگر با عذاب ادامه داشته باشد، دیگر نمی‌خواهم. وقتی سلامتی نباشد طول عمر خوب نیست ولی اگر سلامتی باشد آدم دوست دارد عمر نوح را بکند. سلامتی که نباشد به درد نمی‌خورد. سلام من را به مردم عزیز کشورم برسانید، خیلی دوستشان دارم، برایم دعا کنند.

منبع: ایسنا

377512