کاهش تسلط کاردانو در بازار ارزهای دیجیتال

تسلط بیت کوین از ۵۲٪ به ۴۲٪ کاهش یافته است، در حالی که تسلط کاردانو از ۴٪ به ۲٪ در سال گذشته کاهش یافته است.
تصویر کاهش تسلط کاردانو در بازار ارزهای دیجیتال

به گزارش سایت خبری پرسون، همانطور که توسط یک نهنگ ADA اشاره شده، تسلط کاردانو به معیاری اشاره دارد که چه مقدار از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را کاردانو تشکیل می دهد.

این کاربر کاردانو معتقد است که مقررات ممکن است یک تغییر بازی بزرگ برای بازار ارزهای دیجیتال باشد. مقررات همچنان یکی از موضوعات مورد بحث در صنعت کریپتو است.

همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، طرح پارلمان اروپا برای محدود کردن کیف پول های خود میزبان به واقعیت تبدیل شد زیرا پارلمان به ممنوعیت ناشناس بودن در رمزارزها رای مثبت داده است. با این حال، پیش نویس این اصلاحیه هیچ محدودیت کمتری را برای نقل و انتقالات رمزارزی مشخص نکرده است، به این معنی که همه آنها مشمول بررسی هویت خواهند بود. برخی از حامیان کریپتو این اصلاحیه را ممنوعیت ناشناس ماندن در کریپتو می‌دانند و پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری تتر، آن را «گامی بزرگ به عقب برای حقوق بشر» توصیف می‌کند.

بنیاد کاردانو اخیراً همکاری تحقیقاتی خود را با گروه فناوری های بلاک چین و دفتر کل توزیع شده (BDLT) در دانشگاه زوریخ اعلام کرده است. این تحقیق به دنبال بررسی زوایای مختلف در مورد سوالات اصلی پیرامون کاردانو به عنوان یک سیستم امن، مقیاس پذیر و غیرمتمرکز است.

شبکه کاردانو به رشد خود ادامه می دهد

شبکه کاردانو اخیراً به نقطه عطف جدید بیش از پنج میلیون آدرس در شبکه با افزایش ۴۸ درصدی از ابتدای سال تا به امروز رسیده است. افزایش شدید تعداد کاربران با افزایش تعداد dApp ها و راه حل ها در شبکه ارتباط دارد که نشان دهنده رشد فاندامنتالی شبکه است.

در مارس (اسفند ۱۴۰۰)، تعداد آدرس‌ها در شبکه کاردانو به حدود ۲/۶ میلیون رسید. در زمان انتشار این مقاله، ADA با کاهش قیمت ۳ درصدی در ۱/۰۵ دلار معامله می‌شد. با قیمت کنونی، ADA نزدیک به ۶۶ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی نزدیک به ۳ دلار کاهش یافته است.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

391730