قالیباف:

از عملکرد مجلس یازدهم راضی نیستم

رئیس مجلس گفت: امروز خانواده ها اگر همه چیز خود را بدهند باز هم مسکن در خور شان ندارند و در سطح راهبری قانون جهش تولید ۴ میلیون مسکن و پیگیری وضعیت دو میلیون مسکن احتکارشده را داشتیم.
تصویر از عملکرد مجلس یازدهم راضی نیستم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد باقر قالیباف ظهر امروز در هجدهمین نشست دبیران هم‌اندیشی دانشگاه های کشور که ظهر امروز در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، گفت: ما اهل منطق و گفت و گو هستیم اما هیچگاه مقلد منفعل نخواهیم بود و مطابق با الگوی علوی و طبق فرامین امام و رهبری عمل می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کشور باید در همه جهاد الگو و تمدن ساز باشد، اظهار کرد: دانشگاه های ما باید آنگونه که مردم می خواهند در حوزه ها مهارت ها و تخصص‌های مختلف گام بردارند.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه من به عنوان یک خدمتگزار از عملکرد مجلس یازدهم راضی نیستم، افزود: با وجود این نارضایتی اما اقدامات قابل توجهی هم صورت پذیرفته است و در ابتدای کار مجلس یازدهم قانون رفع تحریم ها تصویب شد. قالیباف تاکید کرد: باید با دنیا با زبان بین الملل حرف بزنیم.

وی با اشاره به قانون جمعیت و قانون جهش تولید در صنعت ساختمان، تصریح کرد: امروز خانواده ها اگر همه چیز خود را بدهند باز هم مسکن در خور شان ندارند و در سطح راهبری قانون جهش تولید ۴ میلیون مسکن و پیگیری وضعیت دو میلیون مسکن احتکارشده را داشتیم.

402661