کاسب‌ترین هنرمندان این‌ روزها

در این گزارش گریزی به برخی از هنرمندان داریم که بیش از اندازه فعال این روزهای در شبکه نمایش خانگی و سینما هستند.
تصویر کاسب‌ترین هنرمندان این‌ روزها

به گزارش سایت خبری پرسون، این روزها با گسترش پلتفرم نمایش خانگی در کنار سینما، تلویزیون و تئاتر شاهد حضور برخی هنرمندان در تمامی این فضاها به صورت همزمان هستیم. می‌توان گفت که این حضور پررنگ زاویه‌ای پنهان را در خود نهان کرده. این که رمز و راز حضور این هنرمندان در چند ایستگاه مختلف به صورت همزمان چیست؟ چطور یک هنرمند هم کار اجرا می‌کند، هم روی صحنه تئاتر هست، هم در گیشه فعالیت دارد و هم آنتن تلویزیون را در اختیار دارد. در این مطلب می‌خواهیم گریزی بزنیم به برخی از هنرمندان بیش از اندازه فعال این روزهای عرصه هنر.

عباس جمشیدی‌فر

عباس جمشیدی‌فر را با پلتفرم‌ نمایش خانگی بیش از پیش شناختیم. انصافا هم عملکرد کلی‌اش در این عرصه به مذاق مخاطبان خوش آمد. زخم کاری، جوکر و یاغی که سریال پرطرفدار این روزهاست از آثار شاخص جمشیدی‌فر در نمایش خانگی‌ست و به این‌ها سریال تلویزیونی خوشنام را هم نیز باید اضافه کرد که برنامه رمضانی سازمان برای شبکه یک سیما بود. او فعلا یکی از بورس‌ترین‌هاست.

بیژن بنفشه‌خواه

بازی بیژن بنفشه‌خواه را نمی‌توان دوست نداشت. کمدین قابلی‌ست که کاش در همان فضا بماند و به مافیا دیگر ورود نکند. در جوکر معمولی بود و سریالی به نام «مستوران» را در راه دارد که قرار است شبانه شبکه سه سیما را پوشش دهد. به هر حال، بیژن بنفشه‌خواه از آن دست هنرمندانی‌ست که به لیست ما می‌آید و باید دید فضای حرفه‌ای خود را چگونه جلو می‌برد.

یوسف تیموری

بمب این روزهای ویدئوهای طنز اینستاگرامی کسی نیست جز یوسف تیموری. اکت‌ها و تکه کلام‌های نمکی‌اش به فضا می‌نشست و همین باعث شد ری‌برندینگش با سرعت تکمیل شود. حالا او را می‌توان یک کمدین مسلط به فضای کمدی موقعیت دانست گرچه در مافیا خیلی به چشم نیامد. او حتی به برنامه نوروزی شبکه سه با اجرای احسان علیخانی هم دعوت شد. احسان علیخانی خود تهیه‌کننده جوکر نیز هست و باقی ماجرا که خودتان بهتر می‌دانید.

هومن حاجی‌عبداللهی

قهرمان نخستین فصل «جوکر» را با صدای پنگول شناختیم و در مجموعه پایتخت نیز با کاراکتر «رحمت» بیش از پیش شناخته شد. حالا با گذر از آن سال‌ها او را مجددا در تلویزیون با مجموعه «خوشنام» دیدیم. زوج حاجی عبداللهی و جمشیدی‌فر توانست به محبوبیت نسبی نیز دست پیدا کند. همچنین از آثار اخیر حاجی‌عبداللهی می‌توان به شب‌های مافیا اشاره داشت که البته بعدا از این حضور ابراز پشیمانی کرد.

محمدرضا علیمردانی

دوبلور، مجری، بازیگر و خواننده. برآیند حضور علیمردانی در هر پلتفرمی نسبتا مثبت بوده و توانسته تا حدود زیادی کار را دربیاورد و میزان فعالیتش هم برای حضور در این فهرست چشمگیر بود. نقطه عطف کارنامه او در سال‌های اخیر هم همان کاراکتر «راوی» مافیاست. از دستاوردهای اخیر آقای علیمردانی نیز به عنوان قهرمانی در رئالیتی‌شوی جوکر می‌توان اشاره کرد. با این حال از حجم فعالیت او نیز نمی‌توان غافل شد!

مسعود اطیابی

دینامیت، انفرادی و جادوگر تنها بخشی از فعالیت‌های آقای پرکار این روزهای سینمای ایران است. در چند سال گذشته او به طور میانگین یک کمدی سنگین را کار کرده و هم اکنون با انفرادی و جادوگر در گیشه و نمایش خانگی حضور فعال دارد. البته جدا از رکوردهایی که کارهایش شکستند، باید کیفیت را هم دخیل کرد. آیا این آثار به اندازه کافی توانسته مخاطب را راضی کند؟ آیا در حد و اندازه‌های این فروش بار فنی داشته‌اند؟ به نظر نمی‌رسد که اینگونه باشد. به هر حال اطیابی نماینده جامعه کارگردانی سینما در این فهرست بود.

مریلا زارعی

حرف‌های چندی پیش مریلا زارعی، بازیگر سینما تلویزیون که گفته بود: ⁣«اگر مسئولی در کشور اشتباه می‌کنه به حساب کلیت یک سیستم نگذاریم.»⁣ با موجی از انتقاد گسترده فعالان فرهنگی و کاربران همراه شد. خانم زارعی یک جورایی هم حق دارد. با جیران و نوبت لیلی در نمایش خانگی می‌تازد و از گیشه هم، سهام «هناس» را در سبد خود دارد. بله خانم زارعی، ما هم جای شما باشیم دنیا را رنگی‌تر می‌بینیم. شما درست می‌گویید و ما فقط نظاره‌گر امثال شماییم که مشخص نیست با چه سر و سری در این حد و اندازه پرکار شده‌اند!

منبع: برترین ها

402641