آغاز تور کنسرت «مسعود صادقلو» در تهران

مسعود صادقلو شب گذشته ۳۱ خرداد در اولین شب از تور کنسرت تهران خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت.

تصویر آغاز تور کنسرت «مسعود صادقلو» در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سالن نمایشگاه بین المللی تهران شب گذشته ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ بار دیگر میزبان مخاطبان مسعود صادقلو خواننده موسیقی پاپ بود؛ کنسرتی که برای اولین‌بار در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در همین سالن برگزار شده بود.

صادقلو در دو سال‌ گذشته توانسته است که با بیش از ۸۰ سانس کنسرت در خارج از تهران، بیشترین آمار اجرای زنده در شهرهای مختلف کشور غیر از پایتخت را داشته باشد.

کنسرت شب گذشته که اولین شب از تور کنسرت این خواننده جوان در تهران بود، همراه با گروه نوازندگانی که با کمی تغییر در نفرات به رهبری ارکستر اشکان دباغ و متشکل از هنرمندانی چون وحید عبیدی گیتار نایلون، ایمان توسلی گیتار الکتریک، میلاد و مهرداد عالمی، امین واحدی ویولون، اردلان کاظمی کیبورد و لانچ پد، پویا خانی پرکاشن، علیرضا مهدی زاده ساکسیفون، پیمان لطیفی درامز، رسول مُحکی گیتار باس و علیرضا کبریایی صدابردار، در دو سانس روی صحنه رفت.

مسعود صادقلو در سانس دوم کنسرت خود ۱۸ قطعه با نام‌های «نیمه گمشده»، «رفت»، «مسکن»، «دیوونه بازی»، «زده بارون»، «خلوت»، «یار قدیمی»، «آخر شب»، «آهن ربا»، «بی آرایش»، «شب آهنگی»، «سه حرفی»، «چتر»، «حالا حالا ها»، «بی عاطفه»، «دورهمی»، «شاهکار»، «دوا درمون» را اجرا کرد که از بین آن‌ها دو قطعه «شاهکار» و «دوا درمون» جزو قطعه‌های تازه این خواننده بودند. در این میان برخی از قطعه‌ها ۲ بار با همخوانی و استقبال طرفداران اجرا شد.

مسعود صادقلو شب گذشته سعی داشت که بیشتر به اجرای قطعه‌های شاد خود بپردازد و کمتر قطعه‌های غمگین را اجرا کرد؛ او از ابتدای اجرا ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده بود، به شکلی که عمده سالن از ابتدا با قطعه «نیمه گمشده» تا پایان کنسرت که قطعه «مسکن» برای بار دوم خوانده شد، یک صدا با او همخوانی می‌کردند.

قطعه‌ «زده بارون» که فرمی متفاوت در بین آثار موسیقی پاپ دارد، یکی از محبوب‌ترین قطعه‌های کنسرت صادقلو بود که در مجموع ۴ بار توسط خواننده و مخاطبان خوانده شد و در اولین مرتبه به صورت کامل و بدون دخالت خواننده توسط حاضران در سالن اجرا شد.

کنسرت شب گذشته صادقلو میزبان سه نفر از فعالان اینستاگرامی ازجمله هومن ایرانمنش، محمدامین کریم‌پور و شیخ حسین شاهرخ نی بود که در ردیف اول سالن به تماشای اجرای این خواننده نشسته بودند.

کنسرت پس از یک ساعت و ۴۵ دقیقه اجرا، با اجرای یک کار ترکیبی از دو قطعه «زده بارون» و «دورهمی» به پایان رسید و مخاطبان مسعود صادقلو تا آخرین لحظه روی صندلی‌های خود نشسته بودند و این خواننده و گروه نوازندگان او را تشویق می‌کردند.

پس از اتمام کنسرت زمانی که از راه پله‌های سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران پایین می‌آمدید، شاهد یک پسر جوان به همراه خواهرش بودید که بدون استیج و ارکستر و تنها با یک آکاردئون قطعه‌هایی از خوانندگان مختلف موسیقی پاپ مانند محمد علیزاده، محسن یگانه و گروه سون را اجرا می‌کردند.

منبع: صبا

402487