مسعود صادقلو در راه پاریس

تور کنسرت‌های مسعود صادقلو خواننده پاپ در هفت شهر اروپا برگزار می‌شود و به عنوان نخستین خواننده پاپ ایرانی در شهر پاریس روی صحنه خواهد رفت.
تصویر مسعود صادقلو در راه پاریس

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود صادقلو خواننده موسیقی پاپ ۶ اکتبر مصادف با ۱۴ مهر ۱۴۰۲ به عنوان نخستین خواننده پاپ ایرانی در شهر پاریس روی صحنه خواهد رفت.

این کنسرت در ادامه تور اروپای این خواننده است و صادقلو پس از اجرا در شهرهای بروکسل، وین، فرانکفورت، نورنبرگ، پاریس، آمستردام، در پاریس روی صحنه خواهد رفت.

شهر پاریس در همه این سال‌ها به عنوان یکی از پایتخت‌های فرهنگی اروپا پذیرای بزرگترین هنرمندان موسیقی جهان بوده و در این بین هرگز هیچ خواننده‌ای از ایران در حوزه پاپ به اجرای برنامه در این شهر نپرداخته و مسعود صادقلو نخستین خواننده پاپ داخلی است که در این شهر روی صحنه خواهد رفت.

بر اساس اعلام برنامه این تور، صادقلو ۱۵ سپتامبر در بروکسل، ۲۲ سپتامبر در وین، ۲۳ سپتامبر در دارمشتات آلمان، ۳۰ سپتامبر در اشتوتگارت، یکم اکتبر در نورنبرگ، ششم اکتبر پاریس و هفتم اکتبر در آلسمیر هلند به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

صادقلو تاکنون کنسرت‌های متعددی را در تهران و شهرستان‌های مختلف روی صحنه برده است. او که رکورددار اجرای زنده در شهرستان‌های کشور است، جدیدترین اثر خود را در روزهای گذشته به نام «مثل گل» منتشر کرد و با استقبال نیز رو به رو شد.

صادقلو در ماه‌های گذشته کنسرت‌هایی را نیز در استرالیا و دبی روی صحنه برد که اجرای این خواننده در شهر دبی بازتاب‌های فراوانی را در رسانه‌های امارات داشت.

این خواننده در سال‌های فعالیت خود در بازار موسیقی ایران قطعه‌های موفق و پرمخاطبی را روانه بازار موسیقی کشور کرده است. شرکت «آوای باران» به مدیریت منوچهر حسنی برگزارکننده تور کنسرت‌های صادقلو در اروپا است.

منبع: ایرنا

508501