اختتامیه هفته فیلم و عکس ایلام با حضور رییس سازمان سینمایی

آیین اختتامیه پنجمین هفته فیلم و عکس استان ایلام برگزار شد.
تصویر اختتامیه هفته فیلم و عکس ایلام با حضور رییس سازمان سینمایی

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس سازمان سینمایی،سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این سال‌ها می‌توانستیم خدمات بهتری را برای استان ایلام انجام دهیم.

«محمد خزاعی» در آیین اختتامیه پنجمین هفته فیلم و عکس استان ایلام اظهار کرد: شرمنده مردم ایلام و نسل جدید آن هستیم. از حماسه‌ای که مردم ایلام آفریده‌اند قدردانی می‌کنم. تک تک کوچه‌های ایلام را که می‌دیدم شرمنده می‌شدم که چرا نتوانسته‌ایم در این سال‌ها خدمات بهتری را ارائه دهیم. تک تک کوچه‌های ایلام یادآور خاطرات مردان بزرگی است که حماسه آفریدند که شاید ثبت و ضبط نشده‌اند و آن هم از کم کاری ما بوده است.

خزاعی با بیان اینکه سینماگران وظیفه بسیار سختی را بر عهده دارند،تصریح کرد: محصولات هنرمندان اگر دچار مشکل شود باید جوابگو باشند و همچنین اگر سینماگری فیلم غیر استانداری بسازد و با رواجش باعث ناامیدی ، انحراف فکری و اعتقادی مردم شوند باید پاسخگو باشند. شاید سیستم‌های نظارتی ما در حوزه سازمان سینمایی به دلایل مختلفی کوتاهی و کم‌کاری داشته باشند اما در نهایت باید پاسخگو باشند.

رئیس سازمان سینمایی، سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان یک شغل بسیار سخت را انتخاب کرده‌اند.خوشحالیم بعد از دوران کرونا مراسمات دوباره شروع شده است.
در پایان این مراسم از هنرمندان حوزه‌های مختلف استان ایلام، خانواده شهیده منیره ولیزاده و سازندگان فیلم سینمایی مستطیل قرمز تجلیل شد.

منبع: ایسنا

402463