اعضای هیات انتخاب جشنواره عکس و فیلم «مادر» را بشناسید

اعضای هیات انتخاب سومین جشنواره فیلم و عکس «مادر» معرفی شدند.

تصویر اعضای هیات انتخاب جشنواره عکس و فیلم «مادر» را بشناسید

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سومین جشنواره فیلم و عکس «مادر»، منصوره مصطفی‌زاده، انسیه شاه‌حسینی، شیرین بینا، طیبه فلکیان و رهبر قنبری به عنوان اعضای هیات انتخاب این دوره از جشنواره معرفی شدند.

در معرفی این افراد آمده است: منصوره مصطفی‌زاده، دبیر سومین جشنواره فیلم و عکس «مادر»، نویسنده و کارشناس کتاب کودک حضور در مجلات همشهری جوان و سردبیری ماهنامه شهرزاد، مدیر اجرایی انتشارات تخصصی کودک و نوجوان کتاب‌پارک و ... را در کارنامه حرفه‌ای خود ثبت کرده است.

انسیه شاه‌حسینی، فیلمساز و فیلمنامه نویس ساخت چند فیلم کوتاه داستانی، مستند و فیلم‌ سینمایی را در کارنامه کاری خود دارد. از افتخارات این فیلمساز می توان به کسب جوایز از جشنواره‌های مطرحی چون «کارلووی‌واری»، «توئارمینوی»، سیسیل ایتالیا، جشنواره فجر و حضور در هیئت انتخاب و داوری جشنواره‌های معتبر اشاره کرد.

شیرین بینا، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در آثار متعددی چون «مسافری از هند»، «مریم مقدس»، «فرش باد»، «بوی پیراهن یوسف»، «جزیره» و ... ایفای نقش کرده است. حضور در هیات انتخاب و داوری جشنواره‌هایی چون تئاتر استانی و سوره از دیگر فعالیت‌های این بازیگر است.

طیبه فلکیان، تهیه‌کننده، کارگردان و مسئول امور استان‌ها و مناطق انجمن سینمای جوانان ایران ساخت فیلم‌های مستند و داستانی مختلفی را در کارنامه خود دارد. عضویت در هیات انتخاب و داوری جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره فیلم کوتاه تهران، جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان و ... از دیگر فعالیت‌های اوست.

رهبر قنبری، کارگردان، مستندساز، نویسنده و تدوینگر است. تدریس در انجمن سینمای جوانان، نگارش فیلمنامه، ساخت آثار مستند و تلویزیونی و عضویت در هیات داوری و انتخاب جشنواره‌های متعدد در کارنامه حرفه‌ای این فیلمساز است. او همچنین دریافت جایزه از جشنواره‌هایی چون: سینه‌کید آمستردام، المپیای یونان، جشنواره مذهب امروز ایتالیا، جشنواره‌ فیلم کودک و نوجوان و ... را در کارنامه خود دارد.

متن کامل فراخوان سومین دوره جشنواره «مادر» که به صورت رقابتی و آنلاین بر بستر روبیکا برگزار می‌شود در آدرس https://rubika.ir/motherFestival و سایت جشنواره http://mother- festival.ir قابل مشاهده است.

مهلت تمدید ارسال آثار به این جشنواره تا تاریخ ۲۵ مرداد تمدید شده است. سومین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» به دبیری منصوره مصطفی‌زاده و با مشارکت اپلیکیشن روبیکا، معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران و موسسه تصویر شهر مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

489815