رئیس شورای شهر انزلی در نطق پیش از دستور عنوان کرد:

استفاده از توان قانونی مدیریت شهری برای حمایت از تیم ملوان

رئیس شورای شهر بندرانزلی گفت: امروز نگرانی های در خصوص تیم ملوان به وجودآمده که جزو حواشی قلمداد می کنم اما به صراحت به مدیریت شهری اجازه میدهیم در زمینه هایی که قانون منعی برای شهرداری به وجود نیاورده با تمام توان از تیم پرافتخار ملوان حمایت کند.
تصویر استفاده از توان قانونی مدیریت شهری برای حمایت از تیم ملوان

به گزارش سایت خبری پرسون، شعبان جعفری در چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر که در ساختمان شورا برگزار شد اظهار داشت: پاکبان های شهر از ابتدای شروع کرونا در شهر انزلی از خود رشادت نشان داده و در پاکیزگی شهر کمک بسیار شایانی داشته اند.

وی با انتقاد از بی توجهی برخی شهروندان در نحوه صحیح دفع زباله در سطح شهر گفت: پاکبان های شهر انسان و همکار ما هستند بنابراین باید همکاری با این قشر زحمتکش را در دستور کار دهیم.

رئیس شورای شهر انزلی در انتقاد به وجود سگ های بلاصاحب در سطح شهر عنوان کرد: مدیریت شهری دشمن حیوانات به خصوص سگ های بلا صاحب در سطح شهر نیست اما اعتقاد دارد وضعیت کنونی باید به سرعت بهبود پیدا کند.

جعفری با اشاره به افزایش میزان سفر گردشگران به شهر انزلی در سه ماهه تابستان تاکید کرد: شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری باید در خصوص ساماندهی حیوانات به خصوص سگ های بلاصاحب در شهر اقدام عاجل انجام دهند.

رئیس شورای شهر با تاکید بر اهمیت تکمیل پروژه کسب اطلاعات جغرافیایی در شهر”GIS” تصریح کرد: شهرداری باید برای انجام این طرح اعلام آمادگی و فعالیت داشته باشد؛ از لفظ تذکر استفاده نمیکنم اما به شهردار در خصوص این ماجرا کارت زرد میدهم.

جعفری ادامه داد: شهرداری باید صراحتا به شورای شهر اعلام کند که چه تصمیمی برای اجرای این طرح دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به حواشی به وجود آمده پس از قهرمانی تیم فوتبال ملوان عنوان کرد: امروز نگرانی های در خصوص تیم ملوان به وجودآمده که جزو حواشی قلمداد می کنم اما به صراحت به مدیریت شهری اجازه میدهیم در زمینه هایی که قانون منعی برای شهرداری به وجود نیاورده با تمام توان از تیم ملوان حمایت کند.

وی با بیان اینکه هرفعالیتی که در راستای حمایت و تقویت تیم انجام شده وظیفه مسئولین بوده گفت: اگر حمایت های همه جانبه مردم ورزش دوست انزلی، مربیان، بازیکنان و سرمایه گذاران نبود این موفقیت حاصل نمی شد.

جعفری ادامه داد: در توان خود با واگذاری چند واحد ساختمانی به مجموعه اداری باشگاه در تلاش برای حمایت از این تیم بودیم که بازهم تاکید میکنم وظیفه ما بوده است.

رئیس شورای شهر بندرانزلی خطاب به مدیران شهری و شهردار عنوان کرد: برای تامین نیازهای ورزشگاه برای حضور در لیگ برتر، مدیریت شهری از تمام توان قانونی خود برای ارائه خدمت و کمک استفاده کند.

وی در ادامه با انتقاد از رشد بی رویه فروشگاه های زنجیره ای در شهر بیان داشت: افزایش میزان سرانه فضاهای تجاری بدون تامین فضای پارکینگ در هسته ی مرکزی شهر قطعا می تواند به مرور زمان سبب مشکلات ترافیکی در شهر شود.

جعفری افزود: امروز مردم با مشکلات بسیاری زیادی دست و پنجه نرم می کنند؛ خلاهای قانونی بسیاری در حوزه ساخت و ساز داریم که بارها مورد تاکید مردم و دغدغه آنها بوده است.

انتهای پیام///

402219

مطالب مرتبط