عضو شورای اسلامی شهر انزلی در پاسخ به پیشنهاد پرسون وعده داد:

پیگیری نامگذاری یک خیابان به نام ملوان در شهر انزلی

عضو شورای اسلامی شهر انزلی در پاسخ پیشنهاد پرسون در خصوص نامگذاری یک خیابان در این شهر به نام ملوان، وعده داد موضوع را در شورای شهر و کمیته نامگذاری پیگیری کند.
تصویر پیگیری نامگذاری یک خیابان به نام ملوان در شهر انزلی

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن احمدی فر در مصاحبه با خبرنگار ما بیان داشت: ملوان بندر انزلی تیم شناخته شده و نگین فوتبال شمال کشور محسوب می شود.

عضو شورای شهر انزلی با بیان اینکه در سراسر ایران بندرانزلی را با نمادهایی چون ملوان و شادروان سیروس قایقران می شناسند گفت: نام ملوان در استان گیلان دارای ارزش بسیار بالایی بوده و باید تلاش کنیم تا از این سرمایه ارزشمند به بهرین نحو حمایت کنیم.

وی در پاسخ به پیشنهاد پرسون در خصوص نامگذاری یک خیابان اصلی در این شهر به نام ملوان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری همانگونه که یک خیابان را به نام بهمن صالح نیا بنیان گذار فوتبال در انزلی نامگذاری کرد از نامگذاری یک خیابان به نام ملوان نیز حمایت می کند.

احمدی فر بیان داشت: موضوع باید در شورای شهر و کمیته نامگذاری شورا مطرح شود تا در صورت وجود شرایط و موافقت این اتفاق عملی شود.

عضو شورای شهر انزلی تصریح کرد: پیشنهاد دریافتی را در شورای شهر مطرح کرده و در این خصوص با اعضای شورای شهر و مدیران شهری به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت.

399863

مطالب مرتبط