احتمال وقوع سیل در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران درخصوص احتمال وقوع سیل در بعضی مناطق این استان هشدار داد.
تصویر احتمال وقوع سیل در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، حامد یزدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران عصر امروز در جمع به خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام هواشناسی از عصر دوشنبه ۳۰ خرداد ماه تا پایان روز سه شنبه ۳۱ خرداد ماه شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد تگرگ به ویژه در ارتفاعات شرقی استان تهران خواهیم بود.

وی با اشاره به احتمال وقوع صاعقه، آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در ارتفاعات و دامنه شمالی و شمال شرقی استان تهران گفت: با توجه به اعلام هواشناسی احتمال آسیب به محصولات کشاورزی در اثر تگرگ و وزش باد وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با تاکید بر اتراق نکردن در کنار رودخانه‌ها و تردد از حاشیه مسیل‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم طی فردا و سه شنبه از مسیل‌ها دور باشند.

وی گفت: در خصوص احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو چرای دام و پرواز گلایدرها نیز توجه لازم توصیه می‌شود.

یزدی مهر با بیان اینکه با وزش باد شدید در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود، افزود: در خصوص احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت و سقوط تابلوهای تبلیغاتی نیز توصیه می‌شود که افراد تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

402110