رئیس جمهور وارد شهرکرد شد

رئیسی در ادامه سفر های استانی دقایقی پیش به استان چهارمحال و بختیاری رسید.
تصویر رئیس جمهور وارد شهرکرد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی لحظاتی پیش در ادامه سفرهای استانی خود وارد فرودگاه شهرکرد شد.

وزیر کشور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر جهادکشاورزی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر نیرو، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و ۲ عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت، رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.
بازدیدهای سرزده، دیدار با نخبگان و گروه‌های مردمی، حضور در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

گفتنی است، برنامه حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری به شرح زیر اعلام شده است؛
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان فارسان، وزیر جهادکشاورزی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا، وزیر کشور نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان شهرکرد، وزیر میراث فرهنگی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان بروجن، وزیر نیرو نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های بن و سامان و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان کوهرنگ خواهند بود.
همچنین وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و ۲ عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت مسائل و مطالبات حوزه تخصصی خود را در سطح استان بررسی می‌کنند.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اجرایی، رئیس‌جمهور را در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراهی خواهند کرد.

منبع: فارس

400531