دیدار صمیمانه مدیر عامل بیمه ایران با انجمن صنفی و نمایندگان پیشکسوت تبریز

حسن شریفی رییس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران و هیات همراه، در جریان بازدید ازشعبه تبریز، با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان و‌ نمایندگان پیشکسوت استان ، دیدار و گفتگو کردند.
تصویر دیدار صمیمانه مدیر عامل بیمه ایران با انجمن صنفی و نمایندگان پیشکسوت تبریز

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی در این دیدار، با تاکید بر پیگیری مشکلات و مسائل نمایندگان، به برنامه های جدیدی که در" سامانه ایران من " پیش بینی شده است اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه و تکمیل سریع آن، پیشرفت قابل توجهی در فضای رقابتی موجود خواهیم داشت. همه همکاران نماینده باید فعالیت خود را دراین سامانه افزایش داده و تمام مراحل صدور را به مرور ، در " سامانه ایران من " انجام دهند.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران، با تشریح مزایای روش پرداخت خسارت برخط و غیرحضوری، این تحول بزرگ را نقطه قوت و اولویت های اصلی هیأت مدیره جدید بیمه ایران، در بازار رقابتی کشور برشمرد و افزود: با تغییر در رویکرد و نگرش، بیشتراز گذشته، به مسائل و مشکلات همکاران خود رسیدگی خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه حمید رضا بحیرائی سرپرست اداره کل امور نمایندگان به پرسش‌های مختلف حضار پاسخ گفت و نمایندگان نیز مسائل و مشکلات صنفی خود، در خصوص فعالیت غیر قانونی استارتاپ ها، سامانه ایران من، سیستم های مختلف صدور را مطرح کرده و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد نمایندگان ارائه نمودند.

400025