بهترین مکان برای نگهداری کاکتوس در منزل

کاکتوس‌ها برای نگهداری در خانه بسیار محبوب هستند اما باید از اصول فنگ شویی قرار دادن کاکتوس در مکان مناسب در خانه اطلاع پیدا کنید تا انرژی مثبت را جذب کنید.
تصویر بهترین مکان برای نگهداری کاکتوس در منزل

به گزارش سایت خبری پرسون، برای اینکه فنگ شوییِ درستی را داخل آپارتمانِ خود داشته باشید، پیشنهاد ما این است که از گیاه کاکتوس استفاده کنید. به نظر شما چگونه باید کاکتوس را داخل خانه قرار دهید که نکات فنگ شویی روی آن رعایت شده باشد.

قوانین پایه و اساسی فنگ شویی

فاصله گل و گیاه با در ورودی

در نظر گرفتن خاک و زمین به عنوان مرکز انرژی

وجود پنج عنصر فلز، آب، آتش، چوب و خاک داخل خانه

فنگ شویی با کاکتوس

همان طور که بالاتر با قوانین پایه و اساسی فنگ شویی آشنا شدید، باید حواس تان به گیاهان داخل خانه نیز باشد. گیاهان باعث ایجاد انرژی مثبت در خانه می شوند؛‌ آن ها را در نقاط خاصی قرار دهید تا انرژی مثبتِ آن به شما برسد؛ اما در مورد کاکتوس قضیه کمی فرق می کند، زیرا اگر آن را جای اشتباه قرار دهید، باعث انرژی منفی خواهد شد. تیغ های موجود در کاکتوس اگر در جای مناسب قرار نگیرند، به عنوان انرژی منفی یا شبیه به نیزه هایی داخل ذهن شما شکل خواهند گرفت؛ بنابراین نباید آن را در هر جایی از خانه بگذارید.

کاکتوس را در چه مکان هایی از خانه قرار ندهیم؟

یکی از اصول مهم فنگ شویی کاکتوس، انتخاب مکان صحیح برای قرار دادن آن است که طبق توضیحات زیر میتوانید، از آن مطلع شوید.

پذیرایی

پذیرایی محلی است که فنگ شوی خوبی دارد و می تواند محیط آرامی باشد، زیرا از محیط های دیگر انرژی می گیرد و شما در آن احساس آرامش و راحتی دارید؛ بنابراین بهتر است که کاکتوس را آنجا قرار ندهید، زیرا وجود کاکتوس در این ناحیه حس تضاد را به وجود می آورد و راحتی و آرامش را از بین خواهد برد.

آشپزخانه

آشپزخانه محلی برای تهیه غذا و نوشیدنی برای اعضای خانواده و مهمانان است. قرار دادن کاکتوس داخل آن ممکن است روی طعم غذا هم اثر گذار باشد و انرژی منفی را در این محیط به وجود بیاورد.

حمام

حمام محل خوبی برای قرار دادن کاکتوس نیست، زیرا داخل حمام، نیاز به آرامش ذهن دارید و وجود کاکتوس این آرامش را از شما می گیرد.

اتاق خواب

اتاق خواب تنها مکانی است که شما قبل از خواب به آن پناه می برید تا آرامش و راحتی را به دست بیاورید؛ بنابراین نباید اجازه دهید که هیچ انرژی متضاد و منفی آرامش شما را به هم بزند. به خاطر همین نباید کاکتوس را داخل اتاق خواب بگذارید.

نزدیک محل ورودی یا بیرون در اصلی

کاکتوس را نزدیک به در ورودی قرار ندهید، مگر این که همسایه آزار دهنده ای داشته باشید و بخواهید او را دور کنید که با وجودِ کاکتوس به این مهم؛ دست پیدا خواهید کرد.

میزِ کار

قرار دادن کاکتوس روی میز کار باعث می شود که مشتری و ارباب رجوع از شما دور شود، زیرا باعث کثیف شدن میز خواهد شد و انرژی مثبت را می گیرد.

برای فنگ شویی مناسب کاکتوس را کجا قرار دهیم؟

اگر می خواهید که فنگ شویی مناسبی را در خانه داشته باشید، باید گیاه کاکتوس را با توجه به سلیقه ای که دارید بچینید؛ همچینین باید از فضای بیرون از خانه و باغچه هم کمک بگیرید.

معمولاً نقطه ای برای گیاه کاکتوس در خانه مناسب است که از وسط هال و پذیرایی دور باشد و در یک گوشه قرار بگیرد. مثلا می‌ توانید آن را زیر دستاورد هایی مانند مدال، جوایز، گواهینامه و تابلو افتخارات خود قرار دهید. قرار دادن کاکتوس کنار شومینه که عنصر آتش است، می تواند گزینه مناسبی باشد؛ همچنین می توانید آن را کنار پنجره قرار دهید تا دشمن ها را از خانه تان دور کند یا اگر اتاق اضافه ای دارید؛ آن جا هم مکان مناسبی می باشد.

399983