توزیع فصل جدید جذاب ترین سریال‌ها به زودی

در گزارش پیش روی تان جذاب‌ترین سریال‌هایی را که طی دو سه ماه آینده پخش خواهند شد مرور می‌کنیم.
تصویر توزیع فصل جدید جذاب ترین سریال‌ها به زودی

به گزارش سایت خبری پرسون، هرچقدر هم که سریال‌های جذاب از راه برسند، اما مخاطبان حرفه‌ای کماکان پایه تمام کردن سریال‌های قدیمی هستند. سریال‌هایی که طی چند سال دنبال‌شان کردند و یک سال و گاهی بیشتر منتظر فصل جدیدشان بوده‌اند. در این مطلب جذاب‌ترین سریال‌هایی را که طی دو سه ماه آینده پخش خواهند شد مرور می‌کنیم. اگر فصل‌های قبلی‌شان را تماشا نکرده‌اید دست به‌کار شوید چون فصل جدید در راه است.

سریال «خاندان اژدها»

«خاندان اژدها» فصل جدید هیچ سریالی نیست اما شاید در سال 2022 مخاطب جهانی بیشتر از هر سریالی در انتظار شروع خاندان اژدها به‌عنوان یک اسپین آف از «بازی تاج و تخت» است. کمتر کسی است که بازی «گیم آو ترونز» را ندیده یا چیزی درباره‌اش نشنیده باشد. حالا بعد از پایان مایوس‌کننده سریال اصلی، «خاندان اژدها» در راه است تا راوی داستان دنیای شگفت‌انگیز سرزمین وستروس و خاندان تارگرین حدود 200 سال قبل از شروع وقایع سریال قبل باشد. طرفداران «بازی تاج‌وتخت» که فصل آخر راضی‌شان نکرده حالا منتظرند تا با این سریال حماسی حسابی کیف کنند. اگر احیاناً سریال اصلی را تمام نکرده‌اید بجنبید تا قبل از اسپین‌آفش تماشایش کنید.

سریال «اتفاقات عجیب»

بدون شک یکی از شاهکارهای فراموش‌نشدنی دنیای سریال‌ها، «اتفاقات عجیب» بود. سریالی که در ظاهر یک داستان تین‌ایجری ساده است اما با قدرت تعلیق فراوان مخاطب را میخکوب می‌کند. سه فصل اول سریال دنیا را تکان داد و فصل چهارم هم به‌خاطر فراگیری کرونا به تعویق افتاد. اگر سریال‌بین هستید و «اتفاقات عجیب» را که نمره 8.8 از کاربران گرفته هنوز ندیدید یک جای کارتان می‌لنگد. فصل جدید چند روز دیگر پخش می‌شود و برای تماشای فصل‌های قبلی فرصت زیادی ندارید.

سریال ابرقهرمانی «پسران»

یک شاهکار دیگر که مخاطبان زیادی منتظر تماشای فصل جدیدش هستند. داستان سریال در دنیایی می‌گذرد که ابرقهرمانان در آن آلوده و تبهکار شده‌اند. برای همین یک گروه مستقل که پی به ماهیت ابرقهرمانان برده در تلاش هستند با آن‌ها مبارزه کنند. داستان ایده جالبی دارد؛ به‌جای این‌که ابرقهرمانان دنیا را نجات بدهند، باید دنیا را از دست آنان نجات داد. فصل جدید این سریال هم به‌زودی پخش می‌شود و فصل‌های قبل با دوبله فارسی اختصاصی از لینک زیر در دسترس شماست.

سریال کمدی اکشن «آکادمی آمبرلا»

یک سری آدم خاص که از بدو تولد توانایی‌های جالبی دارند در یک آکادمی دورهم جمع می‌شوند و آموزش می‌بینند. چند سال بعد نیرویی شیطانی مربی بزرگ آکادمی را به‌ قتل می‌رساند و اعضاء دور هم جمع می‌شوند تا با تاریکی مبارزه کنند. البته برخلاف بقیه ابرقهرمانان سوتی می‌دهند، کارهای بامزه انجام می‌دهند و به هر ترتیبی اجازه نمی‌دهند حوصله مخاطب سر برود. برای همین «آکادمی آمبرلا» یکی از مورد انتظارترین سریال‌هایی است که فصل جدیدش مخاطب را به وجد آورده. اگر پایه تماشای فصل‌های قبلی هستید این شما و این لینک رایگان:

نکته: برای تماشای فیلم و سریال‌ها کافی‌است آخرین‌خبرتان را به‌روز کنید. اگر از اینترنت همراه استفاده کنید اشتراک‌تان رایگان و حجم مصرفی‌اینترنت تمام بهاء است. با اینترنت خانگی هم در ازای مبلغ کمی دسترسی نامحدود دارید و اینترنت‌تان نیم‌بهاء خواهد بود.

منبع: آخرین خبر

398905