بیانیه مهم روابط عمومی بیمه رازی در خصوص شایعات بازار سرمایه

بیمه رازی که در افق 1404 از منظر میزان، کیفیت و پایداری سود در گروه سه شرکت برتر بیمه‌ای کشور خواهد بود، به تازگی برای ورود به پرتفوهای مهمی برنامه ریزی کرده است.
تصویر بیانیه مهم روابط عمومی بیمه رازی در خصوص شایعات بازار سرمایه

به گزارش سایت خبری پرسون، همگام با این برنامه ریزی، همراهی و هماهنگی میان تیم مدیریتی فعلی و سهام داران حقیقی و حقوقی این شرکت سبب شده که «رازی» در روزهای گذشته در سایه اعتماد کلیه سهام داران در مسیر افزایش سرمایه به منظور ارتقا ظرفیت نگهداری ریسک در کشور و همچنین افزایش سود آوری با انتخاب پرتفوهای منطقی قدم بردارد.

«رازی» در سال گذشته با شفاف سازی حداکثری صورت‌های مالی خود هرچند که تعهدات اقدامات گذشته این شرکت را به صورت کامل به‌روزرسانی کرد، اما این اقدام سبب ایجاد اعتماد و اطمینان میان کلیه ذی‌نفعان شد.

بر این اساس بیمه رازی در سال جاری با توسعه راهبردهای بازاریابی در کنار اخذ مجدد مجوزهای قبولی اتکایی از سوی نهاد ناظر صنعت بیمه، می‌رود تا به افق 1404 خود جامه عمل بپوشاند.

اما در این مسیر مهم شایعات غیررسمی و شائبه برانگیز در خصوص ترکیب سهام داری شرکت به وجود آمده است که این شایعات خود دلیلی بر جایگاه ویژه بیمه رازی در عرصه پیش رو دارد، چرا که تنها در سایه افزایش جایگاه و توسعه نفوذ شرکت در بازار است که ابهاماتی بی اساس در خصوص وضعیت هر شرکتی خلق می‌شود.

اما از آنجا که روشنگری و شفاف سازی اصلی بنیادین در ارزش‌های شرکت به شمار می‌آید، روابط عمومی بیمه رازی ضمن تکذیب شایعات و گمانه زنی‌ها مبنی بر تغییرات بلوکی در سهام این شرکت توضیحاتی را به منظور اطمینان وابهام زدایی مضاعف تقدیم مخاطبان می کند: « امروز تیم مدیریتی و سهامداری بیمه رازی بیش از پیش هماهنگ و هم سو در جهت راهبردهای صنعت بیمه کشور و تحقق آرمان‌های این شرکت هم سو شده و به عنوان شرکتی با پسوند «سهامی عام» به الزامات سازمان بورس در خصوص وجود سهم شناور در بازار التزام دارد. بنابراین واگذاری بلوکی سهم این شرکت نه تنها در دستور کار نبوده، بلکه راهبردهای نوید بخش آینده احتمال آنرا نیز منتفی می‌داند. لازم به اشاره است که رازی ضمن التزام به قوانین در صورت وجود اطلاعات با اهمیت بر اساس دستورالعمل‌های صریح و شفاف بورس اطلاعات را از طریق سایت کدال به اطلاع کلیه ذی نفعان خواهد رساند».

399207