علی نصیریان دقایق جذابی رقم زد

در قامت پدربزرگی صمیمی در «مهمونی»

درباره حضور علی نصیریان در برنامه «مهمونی» بخوانید.
تصویر در قامت پدربزرگی صمیمی در «مهمونی»

به گزارش سایت خبری پرسون، علی نصیریان با حضور در برنامه «مهمونی» و گپ‌وگفت و شوخی با عروسک‌ها، جنبه‌‌ای دیگر از شخصیتش را به نمایش گذاشت و یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این برنامه را رقم زد.

علی نصیریان را سال‌ها به واسطه نقش‌های اثرگذارش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف می‌شناسیم. او ثابت کرده است می‌تواند در هر قالبی به‌خوبی قرار بگیرد و با توجه به محتوای فیلمنامه و خواست کارگردان، اثری درخور شأن تحویل مخاطبانش دهد.

حالا در این برنامه شرایطی را تجربه کرد که پیش‌تر از او سراغ نداشتیم. وقتی اعلام شد علی نصیریان قرار است در برنامه «مهمونی» حضور پیدا کند تعجب کردیم و این سوال در ذهنمان شکل گرفت که واقعا با این سن و سال و این همه تجربه و جایگاهی که برای خودش ساخته، می‌خواهد کنار دست بچه و پشه و شاباش و قیمه بنشیند و با آن‌ها هم‌کلام شود؟

حضور علی نصیریان در قسمت جدید «مهمونی»، اتفاقی مهم را رقم زد. نصیریان با تمام قدرت و جایگاه و سواد و تجربه‌ای که از او سراغ داریم، با آگاهی کامل به مختصات برنامه، به آن قدم گذاشت و از همان ابتدا خودش را از تمام قیدوبندهای سن‌وسال و جایگاهی که دارد رها کرد و کامل در خدمت برنامه قرار گرفت.

او با توجه به فضای موجود در هر آیتم، بهترین رفتاری که می‌توانست از خودش نشان داد و با تمام وجود سعی کرد قدمی برای جذاب‌تر شدن هر آیتم بردارد.

با شوروشعف مقابل عروسک قیمه نشست و با طبیعی‌ترین لحن ممکن با او حرف زد و گفت: «این حرفا چیه می‌زنی خانوم جون؟ داری گیج‌گیجی می‌خوری‌ها. خانوم جون پاشو برو آشتو بپز.»

با شوخ‌طبعی تمام به عروسک کته گفت مرد اسب‌سوار لابد از دماغ بزرگش ترسیده و بهتر است برود جراحی پلاستیک کند تا زودتر به مرد مورد علاقه‌اش برسد.

به راحتی وارد بازی شاباش و دی‌جی شد و به آنها پیشنهاد کرد همراهشان ترانه قدیمی را بخواند. بعد هم با خواندن «دیشب که بارون اومد یار لب بوم اومد…» فضای برنامه را شادتر کرد. آخر سر هم با گفتن اینکه دوست دارد به باند آنها ملحق شود نشان داد که چقدر این آیتم برایش خوشایند بوده است.

نصیریان با اشتیاق به سوالات طهماسب پاسخ داد. آواز خواند، تخیل کرد، خاطره گفت و یک لحظه هم آثاری از خستگی یا کلافگی در چهره‌اش پدیدار نشد.

نکته قابل توجه، ارتباط نصیریان با بچه بود. برعکس بقیه مهمان‌ها رفتاری متفاوت با او در پیش گرفت. حتی لحن صدایش را کودکانه کرد و به او گفت مثل نوه‌هایش است و بعد هم یک گلدان و آب‌پاش به او هدیه داد.

از همه مهمتر صحبت‌های پایانی نصیریان بود. او گفت آمدنش به برنامه‌ای که برای کودکان است و رفتاری که خارج از فرم و شکلی است که دیگران تابه حال از او شناخته‌اند به همراه آهنگ‌های ضربی و مثل گفتن و …برایش خیلی جذاب بوده. گفت حقیقتا زندگی همین است، با نوه‌هایش همین‌طور رفتار می‌کند و چه اشکالی دارد که بعضی وقت‌ها هم شویی متفاوت و راحت اجرا کند.

حضور نصیریان در «مهمونی»، برنامه‌ای خاطره‌انگیز، متفاوت، مفرح و متناسب با حال‌وهوای این بازیگر خوش روحیه فراهم کرد و در این روزهای تلخ، تصویری جذاب پیش روی مخاطبانش گذاشت.

منبع: فیلم نیوز

399192