بازیگران «علف‌زار» در اتاق گریم

عکسی از سارا بهرامی، ستاره پسیانی و ترلان پروانه را در اتاق گریم فیلم «علف‌زار» می بینید.
تصویر بازیگران «علف‌زار» در اتاق گریم

به گزارش سایت خبری پرسون، همزمان با اکران فیلم «علف‌زار» با بازی بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین‌پرداز، مائده طهماسبی، صدف اسپهبدی و… تصویری از عوامل این فیلم در اتاق گریم منتشر شده است.

فیلم سینمایی «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان، به تازگی اکران خود را در سینما آغاز کرده است.

‌«علف‌زار» در ژانر جنایی و معمایی روایت می‌شود و درواقع اقتباسی از ۱۵ پرونده تجاوز است که کارگردان سعی کرده تمامی آن‌ها را در یک پرونده بگنجاند. البته دانشی عنوان کرده است که برای نوشتن فیلمنامه بیش از ۳۰۰ پرونده تجاوز را مطالعه کرده اما از ۱۵ پرونده مهم که در یک شهر اتفاق افتاده استفاده کرده است.

در خلاصه داستان «علف‌زار» این‌طور عنوان شده است که یک بازپرس در آخرین روزهای انتقالی خود در چندین پرونده دچار کشمکش‌هایی می‌شود که…

این فیلم بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت و توانست در بخش‌های مختلف نظیر بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه موفق به دریافت جایزه شود و همچنین در بخش‌هایی چون بهترین نقش اول مرد و زن هم جزو نامزدها بود اما موفق به دریافت جایزه نشد.

در این فیلم بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین‌پرداز، مائده طهماسبی، صدف اسپهبدی، محمد معتضدی و… نیز هنرنمایی کرده‌اند.

منبع: خبرآنلاین

398896