«علف‌زار» در انتظار مجوز برای اکران نوروزی

سعید خانی مدیرعامل شرکت پخش «خانه فیلم»گفت: از نظر شورای صنفی نمایش، سینماداران و پخش‌کنندگان «علف‌زار» گزینه مناسبی برای اکران نوروزی است.

تصویر «علف‌زار» در انتظار مجوز برای اکران نوروزی

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید خانی مدیرعامل شرکت پخش «خانه فیلم» با اشاره به اینکه این دفتر پخش برای اکران نوروزی ۲ فیلم سینمایی «علف‌زار» و «دوزیست» را آماده داشته است، گفت: با توجه به شرایط موجود و توصیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصمیم گرفتیم تا «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان برای اکران نوروزی پیشنهاد دهیم. در حال حاضر برای «علف‌زار» درخواست مجوز نمایش داده‌ایم و خوشبختانه موارد و ملاحظات مربوط به قوه قضائیه نیز برطرف شده و امیدوارم شورای پروانه نمایش در این هفته فیلم را دیده و پروانه نمایش آن را صادر کند.

مدیرعامل شرکت پخش «خانه فیلم» تاکید کرد: با توجه به مصوبات شورای صنفی نمایش، «علف‌زار» در بین هفت فیلم پیشنهادی اکران نوروزی قرار گرفته است و سینماداران، پخش‌کنندگان و تهیه کنندگان معتقد هستند این فیلم می‌تواند در اکران موفق باشد، به همین دلیل باید منتظر بود تا ببینیم سیاست‌های ارشاد برای اکران نوروزی چه خواهد بود.

وی با اشاره به رضایت سینماداران و مخاطبان از نمایش «علف‌زار» در چهلمین جشنواره فیلم فجر، ادامه داد: توصیه شده بود که هر دفتر پخش یک فیلم برای اکران نوروزی اعلام کند و امیدوارم هرچه سریع‌تر تصمیم‌ها درباره این نوبت از اکران گرفته شود. نباید فراموش کرد که اکران نوروزی یکی از اکران‌های بسیار مهم است و هر فیلمی که در این نوبت اکران می‌شود، از دل جشنواره خارج شده و مخاطبان پیش از هر چیز تمایل به دیدن این فیلم‌ها دارند.

خانی در پایان گفت: امیدوارم تلویزیون و شهرداری برای تبلیغ فیلم‌های اکران نوروزی در کنار سینما قرار بگیرد.

منبع: مهر

386450