50 جایزه 200 میلیون ریالی در جشنواره "همراه شهر پلاس"

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال مشتریان این بانک از خدمات بانکداری الکترونیک، از برگزاری جشنواره "همراه شهر پلاس" با 50 جایزه 200 میلیون ریالی خبر داد.
تصویر 50 جایزه 200 میلیون ریالی در جشنواره "همراه شهر پلاس"

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با اعلام این خبر، گفت: در راستای تعامل بیشتر با مشتریان و آشنایی هرچه بهتر آنان با خدمت جدید بانک شهر ، جشنواره "همراه شهر پلاس" را تا 27 تیرماه برگزار کرده ایم.

نمازی با بیان اینکه تاکنون بیش از یکصد هزار نفر اقدام به نصب نرم افزار کرده اند، افزود: مشتریان بانک شهر می توانند با نصب همراه شهر پلاس در این جشنواره شرکت کرده و از جوایز نقدی آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به پیشتازی کاربران سیستم عامل اندروید در نصب این نرم افزار، عنوان کرد: کاربران سیستم عامل ios نیز با مراجعه به سایت بانک شهر به نشانی: https://www.shahr-bank.ir ؛ می توانند نسخه تحت وب همراه شهر پلاس را نصب کرده و از خدمات آن بهره مند شوند. همچنین این نرم‌افزار از طریق کافه بازار قابل دسترسی است.

نمازی تاکید کرد: مشتریان بانک شهر حتی بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور هم می توانند پس از نصب نرم افزار و قبل از ورود رمز و نام کاربری از خدماتی همچون پرداخت قبوض یا خرید شارژ و... استفاده کنند.

لازم به ذکر است، محیط امن و ساده، چابکی و سرعت عمل بالا، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در نرم افزار همراه شهر پلاس؛ آن را از سایر نرم‌افزارهای بانکی متمایز کرده است. همچنین فرآیند ثبت، تایید و انتقال چک‌های صیادی نیز در این نرم‌افزار ممکن شده است.

398343