مشکلات معیشتی به شدت مردم را اذیت می‌کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز مشکلات معیشتی به شدت مردم را اذیت می‌کند و هر کدام از روحانیون به هر نحوی در سالم‌سازی نظام اقتصادی کشور، فعال‌سازی عرصه انقلاب، تشویق مردم به توحید و دیگر فعالیت‌ها می‌توانند نقش ایفا کنند.
تصویر مشکلات معیشتی به شدت مردم را اذیت می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام ذوالنور امروز ۲۴ اردیبهشت‌ماه در همایش کنگره شهدای روحانی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم، مراسم تجلیل از روحانیونی بود که نقش فرهنگی و مسئولیت در دفاع مقدس داشتند. از شخص آیت‌الله جزایری تا دیگر روحانیون. روحانیت در تمام زمینه‌ها در دوران دفاع مقدس هم نقش رزمی و هم نقش فرهنگی و همچنین نقش تخصصی داشت. مثلاً یک روحانی آرپی‌جی‌زن، غواص یا توپ‌چی بود.

وی ادامه داد: امروز نیز روحانیت باز همان رسالت را دارند و جنگ با نظام سلطه و دشمنان ملت، اسلام و انقلاب ادامه دارد و تنها روش، عرصه‌ها و ابزار تغییر کرده است؛ به طور مثال روحانیت در کرونا نیز به خوبی نقش ایفا کرد. در جبهه مقابله با داعش نیز تنها ۳۸ شهید روحانی مدافع حریم داریم. ضمن این‌که امروز در مقابل گمراهی که دشمنان ما در عرصه سایبری و فضای مجازی ایجاد کرده‌اند و باورها و اعتقادات مردم را از بین برده‌اند، روحانیت در این زمینه فعالانه کار می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیگر نقش‌های روحانیت گفت: کمک به حل مشکلات مردم از دیگر اقدامات روحانیت بوده است. امروز مشکلات معیشتی به شدت مردم را اذیت می‌کند و هر کدام از روحانیون به هر نحوی در سالم‌سازی نظام اقتصادی کشور، فعال‌سازی عرصه انقلاب، تشویق مردم به توحید و دیگر فعالیت‌ها می‌توانند نقش ایفا کنند، ما مسیر را ادامه می‌دهیم و ان شاءالله معیشت مردم و عزت آن‌ها حفظ شود و نظام اسلامی روز به روز تعالی بیشتری پیدا کند.

وی با بیان این‌که امروز نیز مثل گذشته روحانیت در اول صف دفاع از همه ابعاد زندگی مردم قرار دارد، عنوان کرد: می‌بینیم سیبل همه هجمه‌های دشمن در فضای مجازی روحانیت است و در ترورها نیز روحانیت بیشترین شهید را داده است و ۱۱۱ شهید در ترورها داشته‌ایم که جمعیت قابل توجهی است.

397213