پیام تبریک رئیس حوزه هنری در پی انتصاب معاون جدید سیما

محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری در پی انتصاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیمای رسانه ملی پیام تبریکی صادر کرد.
تصویر پیام تبریک رئیس حوزه هنری در پی انتصاب معاون جدید سیما

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انتصاب محسن برمهانی را به عنوان معاون جدید سیمای رسانه ملی تبریک گفت.

در متن رییس حوزه هنری آمده است:

«جناب آقای محسن برمهانی

سلام علیکم

با احترام، انتصاب شما را به معاونت سیمای رسانه ملی تبریک می‌گویم و در مسؤولیت جدید و راه نوین پیش‌رو، توفیق روزافزون برای‌تان آرزو دارم.

کارکرد عظیم و پراثر رسانه‌های تصویری در معادلات انتقال پیام، ظرفیت مهم و البته چالش‌برانگیزی در مواجهه با تهاجم علنیِ شناختی و رسانه‌ای دشمنانِ قسم خورده‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. توجه به سلایق عمومی، ابتکارعمل در روزآمدسازی تجهیزات و تکنیک‌های تولید، ذکاوت در هجو زُدایی از محتوا و نهایتاً جذب مخاطب امروزی از جمله این چالش‌هاست؛ از این رو نهادِ سیمایی رسانه‌ ملی، جایگاهی بسیار مؤثر و البته خطیر در این میدان رزم پیچیده و مقدس دارد و توأمان توجه نظریِ‌ عمیق و احساسیِ عهدمدار در تمام کنش‌هایش به تناظر حضور در مرز مجادله حق و باطل نه یک دستاورد بلکه یک پیش‌فرض قلمداد می‌شود.

اینجانب ضمن ابراز امیدواری برای نیل به این هدف، تجربه زیسته هنری، سوابق و خدمات ارزشمند، دانش و تخصص فراخور همچنین بینش رسانه‌ای شما را که مکسوب از محضر اساتیدی چون مرحوم استاد نادرطالب‌زاده است را به فال نیک گرفته و تلاش برای تعامل بیشتر و توسعه کیفی ارتباط بین سیمای جمهوری اسلامی و ظرفیت‌های ارزشمندِ هنری و توانمندی‌های هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی را به قصدِ کمک و مقصودِ انجام وظیفه انقلابی و برادرانه می‌پندارم.

عزّت و سربلندی‌تان را در راهِ خدمت و مزید توفیق‌تان در مسؤولیت خطیری که عهده دار شده‌اید را از خداوند منّان مسألت دارم.

‎محمدمهدی دادمان

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی»

396917

مطالب مرتبط