حمایت مجلس از دولت در توزیع عادلانه یارانه‌ها

نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: مجلس در توزیع عادلانه یارانه‌ها از دولت حمایت می‌کند.
تصویر حمایت مجلس از دولت در توزیع عادلانه یارانه‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی روشنفکر در مورد بیانات رهبر انقلاب در مورد حمایت از دولت گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه دیروز با کارگران نشان داند که توجه به عرصه تولید همچنان مود تاکید ایشان است که هم مجلس و هم دولت باید به این موضوع توجه کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد برنامه‌های اقتصادی دولت گفت: رهبرانقلاب تاکید داشتند که؛ کارهایی که امروز دولت در زمینه اقتصاد در پیش دارد، کارهای مهمی است و همه قوا و دستگاه های مختلف و آحاد مردم باید کمک کنند که دولت بتواند به نتیجه مورد نظر دست یابد. بنابراین وظیفه همگان است که در این راستا به سهم خود گام بردارند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: مجلس یازدهم از ابتدای آغاز به کار، حل مشکلات معیشتی مردم را در دستور خود قرار داده است ، اما دولت است که می‌تواند با اجرای برنامه‌های اقتصادی مشکلات معیشتی مردم را حل کند و باید به این مهم توجه کند.

روشنفکربا بیان اینکه مجلس در توزیع عادلانه یارانه‌ها از دولت حمایت می‌کند گفت: تصمیم دولت برای اصلاح نظام یارانه‌ها و نحوه تخصیص ارز ترجیحی به نوعی مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه است، امیدواریم که دولت با مدیریت صحیح و اصلاح نظام یارانه‌ها بتواند به حل مشکلات اقتصادی مردم کمک کند و مجلس هم در راستای حمایت از دولت با استفاده از ابزار نظارتی خود تلاش می‌کند تا هر چه زودتر مشکلات معیشتی جامعه حل شود.

منبع: ایرنا

396573

مطالب مرتبط