سرپرست سابق تیم ملی:

برای فدراسیون کیسه ندوخته بودیم

سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: سابقه من قبل از حضور در تیم ملی مشخص است.
تصویر برای فدراسیون کیسه ندوخته بودیم

به گزارش سایت خبری پرسون، در خصوص اظهارات اخیر مجتبی خورشیدی، سرپرست سابق تیم ملی اظهار داشت: ظاهرا اشاره غیر مستقیمی به بنده داشته اما شهامت و جرات نداشتند که نام مرا را ذکر کنند زیرا سوابق اینگونه افراد برای همه اهالی فوتبال کاملا مشخص و تاسف برانگیز است.

وی افزود:‌ از سال 74 و زمان داریوش مصطفوی با فدراسیون فوتبال همکاری داشتم. سرپرست تیم ملی جوانان با هدایت صالح نیا بودم. همچنین در تیم ملی افتخار آفرین سال 1998 افتخار خدمت داشتم و با فدراسیون همکاری می کردم. 9 سال عضو هیات رئیسه و نایب رئیس هیات فوتبال استان فارس بودم ، سرپرست تیم ملی نوجوانان بودم و بعد از مدتی هم افتخار پیدا کردم به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان با این سوابق خدمت کنم.

* یک روز حضور روی نیمکت تیم ملی برایم افتخار است/ بابت سرپرستی تیم ملی پول دریافت نکردم

سرپرست تیم ملی در دوره‌ای از ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال، اضافه کرد: یک روز حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران برای من باعث افتخار است و یک ریال دستمزد از این بابت دریافت نکردم. زمانی به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شدم که حداقل سابقه کار در همین جایگاه را در سایر رده ها داشتم. در مسابقات مختلف بین المللی مثل بازی ایران و استرالیا در ملبورن یا جام ملت های 1996 حضور داشتم و با آشنایی به دو زبان عربی و انگیسی به تیم کشورم خدمت می کردم.

* از جیبم هزینه کردم و برای تیم ملی و فدراسیون کیسه ندوخته ایم

مقدس ادامه داد: با افتخار همیشه از جیب خودم برای تیم ملی هزینه هم می‌کردم و اینطور نبود که برای فدراسیون و تیم ملی کیسه دوخته باشیم که بخواهیم از کنار تیم ملی خودمان را ثروتمند و جیب هایمان را پر کنیم. اتفاقا با جیب پر می آمدیم و با جیب خالی برمی گشتیم.حال و روز فوتبال ما در سال های اخیر و خصوصا یک سال گذشته بسیار تاسف برانگیز و باعث ناراحتی بوده است. افرادی به فوتبال آمدند که هیچ سابقه و تجربه ای در این حوزه نداشتند.

* تیم ملی حیات خلوت افرادی شده بود که تفکر جادو و خرافات داشتند

وی ادامه داد:‌ می بینیم چگونه فوتبال را به محل سودجویی خودشان تبدیل کرده بودند و تیم ملی حیات خلوت این آقایان بود. مسائلی در مورد جادو و خرافات می شنویم که به واقع تاسف برانگیز و ناراحت کننده است که برخی افراد با چنین تفکراتی پایشان به فدراسیون فوتبال باز شده و این شرایط را رقم زدند. خوشحالم که امروز حمید استیلی به عنوان یک چهره فوتبالی سرپرست تیم ملی ایران است چرا که این جایگاه حق امثال استیلی است. امیدوارم در آینده فوتبال ایران هم شاهد حضور افرادی نباشیم که آرزوها و رویاهایشان را در تیم ملی جست و جو می کنند.

منبع: فارس

394830