بهرام رضاییان:

نگاه رئیس فدراسیون فوتبال فراجنسیتی است

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: ما در مجموعه فدراسیون تلاشمان این است که با حل مشکلات و موانع، شرایط و بستر را برای ایجاد فضایی مناسب به جهت طی شدن روند رو به رشد و توسعه فراهم کنیم.
تصویر نگاه رئیس فدراسیون فوتبال فراجنسیتی است

به گزارش سایت خبری پرسون، بهرام رضاییان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اشاره به کسب میزبانی ایران برابر سوریه گفت: با توجه به اینکه تلاش های زیادی در زمینه اخذ میزبانی از سوی مسئولین فدراسیون فوتبال صورت گرفت، خوشبختانه توانستیم بعد از دو سال، دوباره میزبان رقابت‌های جام جهانی در مرحله مقدماتی باشیم. راه سختی را در این خصوص پشت سر گذاشتیم اما با همکاری و همراهی مسئولان در بخش های مختلف به این امر مهم دست پیدا کردیم.

وی در ادامه درباره افزایش حق الزحمه داوان گفت: در خصوص بحث حق الزحمه داوران نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا افزایش چشمگیری حقوق و دستمزد داوران داشته باشد. بدون شک نگاه رئیس فدراسیون فوتبال نگاه رو به جلو بوده و در همین راستا برنامه ریزی های مدونی نیز صورت گرفته شده است. ما در مجموعه فدراسیون تلاشمان این است که با حل مشکلات و موانع، شرایط و بستر را برای ایجاد فضایی مناسب به جهت طی شدن روند رو به رشد و توسعه فراهم کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره فوتبال زنان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نگاه فدراسیون جنسینی نبوده و زنان و مردان برای ما فرقی ندارد، تمام تلاش رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه بر این است که شرایط برای تیم های ملی به صورت یکسان فراهم شود. در همین راستا با توجه به پیش رو بودن رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا زنان و برنامه های کادر فنی، از هیچ تلاشی برای فراهم شدن نیاز های تیم زنان دریغ نکردیم.

وی اضافه کرد: اکنون تیم های زنان در سه رده جوانان، نوجوانان و بزرگسالان اردو ها و مسابقات مختلفی را طی ۶ ماه اخیر پشت سر گذاشتند و این در حالی بود که به مدت ۲ سال هیچگونه فعالیتی نداشتند. در هر صورت نگاه ما حمایت از تیم های زنان و تیم های ملی در رده های مختلف بوده و امیدواریم با اجرای برنامه های تیم های ملی، شاهد موفقیت و روند رو به رشد آنها باشیم.

منبع: ایرنا

334870