اعداد سخن می گویند؛ شاخص های کم نظیر بیمه عمر سامان

مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان از صدور 103 هزار فقره بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه این شرکت در سال 1400 خبر داد و اعلام کرد که این رقم نسبت به سال 1399 معادل 3 درصد رشد داشته است.
تصویر اعداد سخن می گویند؛ شاخص های کم نظیر بیمه عمر سامان

به گزارش سایت خبری پرسون، غزاله فخار زاده مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان افزود: از نگاهی دیگر، کل مبلغ وصولی بیمه نامه های عمر و تشکیل سرمایه شرکت بیمه سامان در سال 1399 معادل 644 میلیارد تومان بود که این عدد رشد ١٠٠ درصدی را طی سال ١٤٠٠ در پی داشته است .

مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان اظهار کرد: این روند نشان می دهد نه تنها بیمه گذاران عمر شرکت بیمه سامان نسبت به خرید بیمه نامه از این شرکت اطمینان بیشتری حاصل کرده اند، بلکه با اعتماد کامل، سرمایه خود را در اختیار بیمه سامان قرار داده اند تا از منافع آن بهره برداری کنند.

فخارزاده با تاکید بر این که مبلغ وصولی بیمه نامه های عمر و تشکیل سرمایه شرکت بیمه سامان در سال جاری از 1331 میلیارد تومان نیز فراتر رفته است، خاطرنشان کرد: حدود 40 درصد این حق بیمه وصولی مربوط به بیمه نامه های صادره جدید است.

مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان با بیان این که پوشش امراض بیمه عمر شرکت بیمه سامان یکی از خاص ترین و جامع ترین پوشش های در قالب بیمه های زندگی صنعت بیمه کشورمان است، گفت: بیمه سامان از این محل توانسته است 39 میلیارد تومان منابع جذب کند و این شرایط نشان می دهد که محصول بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه شرکت بیمه سامان با پوشش های جانبی مطلوب جامعه هدف، طراحی و عرضه شده است.

وی همچنین تاکید کرد که بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه شرکت بیمه سامان طی سال 1400 در جایگاه مطلوبی از نظر پرداخت خسارت قرار داشته و شرکت موفق شده است علاوه بر پرداخت به موقع و مناسب خسارت ، نسبت خسارت این نوع بیمه نامه را به صورت قابل توجهی کنترل نماید.

مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان پوشش فوت، پوشش فوت بر اثر حادثه، پوشش امراض خاص، پوشش از کار افتادگی دائم در اثر حادثه، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی، پوشش درآمد از کارافتادگی و پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه را از ویژگی های این بیمه نامه خواند و اظهار کرد: علاقه مندان می توانند برای خرید این بیمه نامه علاوه بر مراجعه به شبکه فروش بیمه سامان، اطلاعات بیشتر را از سایت بیمه سامان به نشانی www.si24.ir نیز کسب و نسبت به صدور آنلاین اقدام کنند

394666