1100 فقره بیمه نامه یونیت لینک بیمه سامان صادر شد

معاون مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان اعلام کردکه تعداد بیمه نامه های یونیت لینک صادر شده توسط این شرکت از مرز 1100 فقره گذشته است.
تصویر 1100 فقره بیمه نامه یونیت لینک بیمه سامان صادر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، پرویز مرادی معاون مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان با بیان این که در بیمه عمر متصل به واحد (یونیت لینک) علاوه بر پوشش های مختلف و کامل بیمه عمر، اندوخته بیمه نامه به صورت مستقیم در صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسـی سرمایه‌گذاری می شود تا با بهره گیری از فرصت‌های کسب بازدهی از بازار سرمایه، بیمه‌گذاران منتفع شوند.

او ادامه داد: اطلاعات موجود نشان می دهد با گذشت هشت ماه از آغاز عرضه این محصول منحصر به فرد، بیش از ۵۰ میلیارد ریال حق بیمه از این محل تولید شده است.

به گفته مرادی، از مزیت‌های منحصر به فرد این بیمه نامه چسبندگی به «یونیت» های سرمایه گذاری است که متناسب با بازدهی کسب شده از بازار سرمایه به خوبی می تواند در برابر شرایط تورمی، ارزش سرمایه بیمه گذار را حفظ کند.

معاون مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان اظهار کرد: از سوی دیگر با امکان تخصیص سود تضمین سالیانه به ذخایر بیمه نامه ها به میزان ٥ درصد در کنار سرمایه گذاری مطمئن ، فارغ از نوسانات بازار،دغدغه از دست رفتن اصل سرمایه را برای بیمه گذران این شرکت، مرتفع کرده است

393478