بیمه آسیا در شاخص های رسیدگی به خسارت ها و شکایات جایگاه شایسته ای دارد

در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه آسیا با رییس کل بیمه مرکزی، از کسب جایگاه شایسته بیمه آسیا در شاخص های رسیدگی دقیق و سریع به خسارت ها و شکایات بیمه ای تقدیر و تشکر به عمل آمد.
تصویر بیمه آسیا در شاخص های رسیدگی به خسارت ها و شکایات جایگاه شایسته ای دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه اعضای هیات مدیره این شرکت، با بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست صمیمانه، مدیر عامل بیمه آسیا گزارش مبسوطی از عملکرد این شرکت ارائه نمود و پس از آن فضل اله معظمی رییس هیات مدیره شرکت نیز ضمن تاکید بر عملکرد مثبت بیمه آسیا درسال های اخیر، بر لزوم دقت در نحوه سیاست گذاری فروش بیمه های درمان در سطح صنعت بیمه تاکید نمود. در ادامه نشست، دو طرف بر تعامل سازنده صنعت بیمه در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه ها تاکید کردند.

در این دیدار همچنین، به منظور قدردانی و سپاس از مساعی ارزشمند مدیرعامل بیمه آسیا و کارکنان این شرکت در رسیدگی سریع و دقیق پروندهای خسارت، کاهش زمان فرآیند رسیدگی به شکایات بیمه ای و کسب جایگاه شایسته در زمینه شاخص های رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، لوح تقدیری از سوی مدیر کل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی توسط رئیس کل محترم بیمه مرکزی به مسعود بادین اهدا شد.

بنا بر این گزارش، در قسمتی از این لوح تقدیر آمده است: "تلاش ها و پیگیری های مستمر جنابعالی و همکاران محترم بازرسی در زمینه بهبود عملکرد آن شرکت در اجرای کامل فصول چهارم و پنجم آئین نامه شماره 71 مصوب شورای عالی بیمه شایسته تقدیر است."

393836