پخش مستند پیشکسوت عرصه مدح از شبکه 3

مجموعه مستند «ستایشگران خورشید» همزمان با شب‌های قدر با نگاهی ویژه به زندگانی پیشکسوتان عرصه مدح و ستایشگری آستان مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.
تصویر پخش مستند پیشکسوت عرصه مدح از شبکه 3

به گزارش سایت خبری پرسون، مجموعه مستند «ستایشگران خورشید» همزمان با شب‌های قدر با نگاهی ویژه به زندگانی پیشکسوتان عرصه مدح و ستایشگری آستان مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

مهدی تدینی، مسئول کارگروه تاریخ شفاهی جامعه ایمانی مشعر از پخش مجموعه مستند «ستایشگران خورشید» خبر داد و گفت: با استفاده از یادداشت‌ها و گفته‌های شخصیت‌های مختلف در مورد حاج علی خورشیدی یک مستند چهار قسمتی با محوریت نگاهی به زندگی و خدمات پیرغلام اهل‌بیت(ع)، زنده‌یاد حاج علی خورشیدی و همچنین یک یادنامه تهیه کرده و نام هر دو را «ستایشگران خورشید» گذاشتیم.

تهیه‌کننده مستند ستایشگران خورشید با بیان اینکه این یادنامه نخستین شماره خود را به حاج علی خورشیدی اختصاص داده و شمارگان آینده آن در مورد دیگر شخصیت‌ها خواهد بود، تصریح کرد: سیداحمد شمس و حاج میرزا علی ستایشگر نیز نفرات بعدی هستند که کار ثبت تاریخ شفاهی‌شان آغاز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مستند ستایشگران خورشید به کارگردانی رضا توکلی و تدوین تقی شیرنیا همزمان با شب‌های قدر از ۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۵ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

393606