شهرداری قزوین جذب نیرو ندارد

صباغی در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری با تورم نیروی انسانی مواجه است و جذب نیرو ندارد و بنا را بر این گذاشتیم که از این نیرو‌ها به عنوان جایگزین استفاده شود.
تصویر شهرداری قزوین جذب نیرو ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی صباغی شهردار قزوین در نشست خبری که ساعاتی پیش در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد از تکمیل طرح کمربندی نسیم شمال با ۴۰ میلیارد تومان هزینه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در بافت نو که توسعه یافته است، ترافیک دیده نمی‌شود، اما در بافت‌های قدیمی ترافیک وجود دارد که برای تردد در آن‌ها برنامه ریزی شده است.

صباغی افزود: پارک بانوان جنوب شهر هم امسال به اتمام می‌رسد.

شهردار با اشاره به باغستان سنتی گفت: این باغستان از بین نرفته و باید برای آن برنامه ریزی و تصمیم گرفت.

صباغی افزود: مسئولان باید برای حق ابه باغداران تلاش کنند و این کم آبی به علت سوء مدیریت است.

شهردار گفت: باید برای رشد جنوب شهر تلاش و حق ساخت و ساز را در این مناطق ایجاد کرد

شهردار قزوین در رابطه با بدهی‌های شهرداری خاطرنشان کرد: بدهی‌های پیشین شهرداری ناعادلانه بوده و ما در حال پیگیری آن از قوه‌قضائیه هستیم و خبر خوب آن طی ماه‌های آینده به همشهری‌های گرامی داده می‌شود، البته 25 درصد بدهی‌های موجود پیش از عید پرداخت شده است.

مصالح‌فروشان باید مصالح را به سوله‌های خارج شهر ببرند

وی عنوان کرد: میدان خشکبار، میدان تره‌بار و مصالح فروشان باید طی سال‌های آتی جابه‌جا شوند و مصالح‌فروشان صرفا باید در شهر دفتر داشته باشند و مصالح را به سوله‌های خارج از شهر ببرند که البته این نیازمند سرمایه است.
شهردار قزوین بیان کرد: ما پروژه شهید انصاری را در سفر رئیس‌جمهور مطرح خواهیم کرد، چرا که نباید به بهانه بافت تاریخی شهر، مانع رشد جنوب شهر شویم، قرار نیست بافت تاریخی شهر عقب‌افتاده بماند.

وی عنوان کرد: ما در راستای کسب درآمد پایدار نباید خام‌فروشی کنیم، چرا که سرمایه‌های خوبی داریم و در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از این سرمایه‌ها هستیم.

393285