به گزارش سایت خبری پرسون، حسن شریفی مدیر عامل بیمه ایران به همراه عبدالصمد خدامی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها، مونسان مدیر کل دفتر هیات مدیره، زارع مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و بحیرایی سرپرست مدیریت اتومبیل، ضمن دیدار و گفتگو با همکاران مجتمع فاطمی بر ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران تاکید کرد.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران، با قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران مجتمع فاطمی، اظهار داشت: یکی از اهداف راهبردی و برنامه های پیش روی بیمه ایران، توسعه فعالیت های بیمه گری و پرداخت خسارت در محل به بیمه گذاران وزیاندیگان است. قطعا با استقرار سیستم های آنلاین پرداخت خسارت مراجعه به شعبات خسارتی کمتر شده و به همان میزان از تردد خودروها کاسته خواهد شد و به این ترتیب بیمه ایران به سهم خود نقش مهمی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا ایفا خواهد کرد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مجتمع برای کاهش تجمع و ترافیک خودروهای زیان دیده، تعامل سازنده و حسن برخورد با بیمه گذاران وجلب اعتماد و رضایت آنان را از شاخص های مهم اصول بیمه گری برشمرد و خاطر نشان کرد: با تدوین شاخص های بهره وری کمی وکیفی برای نیروی انسانی شرکت و بکارگیری نیروهای توانمند در شعبات پرداخت خسارت و گسترش این شعبه ها شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. در جریان این بازدید، فکوری مدیر مجتمع فاطمی نیز ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، به ارائه گزارش عملکرد و طرح مسائل مرتبط با شعبه متبوع پرداخت و درخواست ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد و فعالیت های شعبه و شبکه فروش ارائه کرد.
گفتنی است در این دیدار مردمی، فضایی برای استقرار مدیر عامل وهیات همراه در نظر گرفته شده و اطلاع رسانی کامل از طریق نصب بنر واستند از روزهای قبل صورت گرفته بود. درهمین رابطه تعدادی از مراجعین وزیاندیدگان برای طرح مشکلات خود از نزدیک با رئیس هیأت مدیره ومدیر عامل وهیات همراه دیدارکردند که مدیر عامل نیز برای تسریع در روند رسیدگی دستورات لازم را صادر نمود.