نماینده مجلس:

فضای مجازی در کشور ما رها است

نماینده مردم گناباد در مجلس اعلام کرد: فضای مجازی در کشور ما رها است و این رهابودن آسیب‌ها و خسارات بسیاری را برای مردم دارد.

تصویر فضای مجازی در کشور ما رها است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، گفت: هر حاکمیتی وظیفه صیانت از شهروندان خود را در ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... برعهده دارد و قانونمند کردن فضای مجازی در راستای صیانت از مردم در همین ابعاد است.

وی افزود: فضای مجازی در کشور ما به حال خود رها است و این رها شدگی آسیب‌ها و خسارات زیادی را برای مردم به همراه دارد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما شاهد فروش مواد مخدر و اسلحه از طریق فضای مجازی در سایه فقدان قانون در این حوزه هستیم که این مسئله امنیت مردم و خانواده‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد که باید با قانونمند کردن فضای مجازی با آن به مقابله پرداخت.

صفایی خاطرنشان کرد: متأسفانه در دولت قبل فضای مجازی به حال خود رها شده بود و دولت نیز از این رها بودن فضای مجازی حمایت می‌کرد که این مسئله برای مردم هزینه زیادی به دنبال داشته است.

وی افزود: قانونمند کردن فضای مجازی به هیچ وجه به معنای اعمال محدودیت علیه کاربران نیست و مردم در ساله قانونمند شدن فضای مجازی در فضای امن می‌توانند به فعالیت‌های خود بپردازند.

منبع: فارس

391953