به گزارش سایت خبری پرسون، در پی تلاشهای شبانه روزی همکاران مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی در ایام تعطیلات نوروز، ناصرالدین اسلامیفرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به نمایندگی از علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با حضور در این مرکز از همکاران تقدیر و تشکر کرد.
مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی که در پایان سال 1399 راه اندازی شد ، در ایام نوروز 1401 بیش از هزار و 700 تماس ورودی را پاسخگو بوده و این در حالی است که این مرکز ارتباط توانایی صدور بیمهنامه، پشتیبانی نمایندگان و شبکه فروش و پشتیبانی همراهان و بیمهگذاران بیمه رازی را دارد.