حضور دانشجویان در دانشگاه به این شرط!

محمد مقیمی در مورد از سرگیری آموزش‌های حضوری دانشگاه ها گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی در بحث خوابگاه‌ها و کلاس‌ها همزمان با حضوری شدن آموزش‌ها از امروز اعمال خواهند شد.
تصویر حضور دانشجویان در دانشگاه به این شرط!

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مقیمی در جمع خبرنگاران در مورد از سرگیری آموزش‌های حضوری دانشگاه ها گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی در بحث خوابگاه‌ها و کلاس‌ها همزمان با حضوری شدن آموزش‌ها از امروز اعمال خواهند شد.

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: طبق شیوه نامه‌های بهداشتی تزریق دو دز واکسن برای حضور در کلاس‌های دانشگاهی ضروری است وسلامت دانشجویان را در کلاس‌های حضوری تضمین می‌کنیم.
وی ادامه داد :اگر فاصله زمانی دانشجویان تا دز بعدی واکسن زیاد شده باشد، دانشگاه تهران آمادگی تزریق آن را به جامعه دانشگاهی دارد تا در زمان ورود به خوابگاه‌ها و کلاس‌های درس دچار مشکل نشوند.
مقیمی گفت: تعداد محدودی از دانشجویان احتمال دارد که برای تزریق واکسن مشکل داشته باشند که با بررسی‌های لازم آن‌ها را جهت ادامه تحصیل هدایت خواهیم کرد.

وی در پایان گفت:طبق تمهیدات معاونت آموزش وزارت علوم دانشجویانی که بنا ب دلایل مختلف نتوانند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند، می‌توانند به عنوان مهمان در شهر محل زندگی خود پذیرش شوند یا برخی دروس را حذف اضطراری کرده و دروس جدید را جایگزین کنند.

منبع: میزان

390771