چهارشنبه سوری در مشهد؛ بیش از 2900 تماس با آتش نشانی گرفته شد

یکی از مسئولان آتش نشانی مشهد با اشاره به رویدادهای چهارشنبه سوری در مشهد اظهارداشت که طی 24 ساعت 2 هزار و 934 تماس با آتش نشانی گرفته شده است.
تصویر چهارشنبه سوری در مشهد؛ بیش از 2900 تماس با آتش نشانی گرفته شد

به گزارش سایت خبری پرسون،آتشپاد سوم مجید فرهادی با بیان این مطلب گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته از ساعت ۸ صبح ۲۴ لغایت ۸ صبح ۲۵ اسفندماه در مجموع ۲۹۳۴ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شد که ۹۹ ماموریت توسط آتش نشانان در شهر مشهد انجام شده است که از این تعداد ۲۴ مورد آتش سوزی و ۲۳ مورد امداد و نجات و خدمات ایمنی ۱۹ و سایر ماموریت‌ها ۳۳ مورد بوده است.

وی درباره حوادث مرتبط با شب چهارشنبه پایان سال در مشهد اظهار داشت: در مجموع ۲۲ عملیات مربوط به چهارشنبه پایانی سال در مشهد انجام شده است که چندین مورد هم حادثه برای شهروندان بر اثر انفجار ترقه رخ داده است که آمار مجروحان اعلامی به ما ۹ مورد بوده و آمار نهایی آن توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اطلاع مردم خواهد رسید.

آتشپاد سوم مجید فرهادی خاطرنشان کرد: عمده ماموریت‌های شب گذشته بین ساعت ۱۸ تا ۲۱ رخ داد و با کمال تاسف در حوادث شب گذشته ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی نیز بر اثر برخورد ترقه خسارتی دید.

شایان ذکر است از حوالی ساعت ۱۷ روز گذشته علاوه بر آماده باش ۵۴ ایستگاه آتش نشانی، بیش از یکصد و بیست نفر از پرسنل این سازمان به همراه ۳۹ خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات در ۳۶ نقطه پر تراکم شهر مشهد تا ۲ بامداد امروز چهارشنبه برای تامین ایمنی شهروندان مستقر شده بودند.

منبع:روابط عمومی آتش نشانی مشهد

389136