پیشواز تهرانی‌ها از چهارشنبه‌سوری با محموله‌ای مرگبار!

بیش از ۸ تن مواد محترقه در کهریزک به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت کشف شده است.
تصویر پیشواز تهرانی‌ها از چهارشنبه‌سوری با محموله‌ای مرگبار!

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ نادر مرادی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در مجموعه انبارهای تجاری "کهریزک" اقدام به دپو مواد محترقه کرده اند و قصد دارند در هفته پایانی سال به بازار مصرف عرضه کنند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه پلیسی صحت خبر تأیید و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران عملیات معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران برای دستگیری متهمان و بازرسی از آن محل به نشانی اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ مرادی بیان داشت: در بازرسی از ۲ انبار در مجاورت یکدیگر که مالکین آن اقدام به دپو مواد محترقه کرده بودند، مقدار ۸ تن و ۵۲۵ کیلوگرم انواع مواد محترقه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه متصدیان انبارها دستگیر و هر دو انبار پلمپ شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

مرادی بیان داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ در پایان به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حوادث تلخ، از شهروندان خواست؛ در صورت کسب هرگونه خبر در خصوص تهیه و توزیع مواد محترقه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع:مهر

465327