اوضاع جسمی کارگردان و نویسنده سینما

روز گذشته ۲۱ اسفندماه امیرحسن ندایی کارگردان، تهیه کننده و نویسنده سینما که به دلیل فشار خون بالا و گرفتن رگ های قلب بستری بود از بیمارستان مرخص شد.

تصویر اوضاع جسمی کارگردان و نویسنده سینما

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرحسن ندایی کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده سینما که روز گذشته شنبه ۲۱ اسفندماه پس از چهار روز بستری بودن در بخش آی سی یو بیمارستان مهراد برای گذراندن طول درمان به منزل شخصی اش منتقل شد عنوان کرد: مشکل من فشار خون بسیار بالاست که متاسفانه کنترل نمی شود و بسته شدن چند رگ قلبم نیز دیگر دلیلی بود که باعث بستری شدن من در بیمارستان شد.

او افزود: خوشبختانه عمل قلب باز نداشتم و با بستری شدن مشکل رفع شد و رگ ها را باز کردند.

این پژوهشگر و مدرس سینما اظهار کرد: پزشک معالج من اصرار زیادی داشتند که همچنان در بیمارستان بمانم ولی با امضا و گرفتن اثر انگشت پذیرفتند تا از بیمارستان مرخص شوم چراکه شرایط آی سی یو و بیماران بدحال روحیه آدم را از بین می برد و به نظرم شرایط منزل خیلی بهتر بود.

ندایی بیان کرد: در طول مدت نقاهت باید شبیه زندانیانی که آزادی مشروط به آنها داده اند هر روز صبح برای چک آپ به بیمارستان یا بعدازظهر به مطب دکتر بروم.

کارگردان مستند «آیه های زمینی» ادامه داد: از زمانی که به خانه آمده ام حالم بهتر است و فشارم دو درجه پایین آمده است. درست است که این موضوع تاثیر داروهاست اما همین داروها در بیمارستان و با توجه به استرسی که داشتم تاثیر چندانی نداشت.

کارگردان مستند «پرده نقره ای» خاطرنشان کرد: بخشی از این درمان تا پایان عمرم ادامه خواهد داشت چون با آزمایش هایی که انجام داده ام منشا فشار خون بالای من نامشخص است ولی قرار است تا یک متخصص کلیه هم این موضوع را بررسی کند تا شاید دلیل آن مشخص شود.

امیرحسن ندایی در پایان گفت: خوشبختانه فعلا در خانه وضعیت بهتری دارم و فشارم نسبت به قبل خیلی بهتر است.

منبع: صبا

388549